18 sierpnia 2015 09:00
Info Premium Sound - salon Aleja Niepodległości 645 B 81-855 Sopot

Audiovector SHOW - duńskie brzmienie w salonie Premium Sound

Duński design oraz naturalne, idące w parze z perfekcyjnym wykonaniem, brzmienie. Gdański salon Premium Sound zaprasza na prezentację kolumn głośnikowych marki Audiovector. Przez najbliższe dwa tygodnie "duńczycy" gościć będą w Gdańsku, gdzie wystawca umożliwi zestawienie prezentowanych kolumn z dowolną elektroniką z oferty sklepu.

Korzystając z chwili przerwy pomiędzy kolejnymi, odwiedzającymi salon klientami, udało nam się zadać kilka pytań panu Arkadiuszowi Sztanderowi - osobie, która na temat kolumn głośnikowych marki Audiovector wie chyba najwięcej.

 

[img:5]

Proszę sobie wyobrazić, że do sklepu wchodzi klient ewentualnie klientka… a właśnie: lepiej sprzedawać kolumny facetom - audiofilom czy kobietom, które zwracają uwagę na inne cechy niż brzmienie?

[Premium Sound - Salon HiFi] Lepiej i przyjemniej sprzedaje się kobietom, szkoda że tak rzadko do nas zaglądają. Są bardziej zdecydowane, wiedzą czego chcą, szybciej podejmują decyzję. Nie wiem, dlaczego tak jest, ale większość panów, podjęcie decyzji warunkuje konsultacją z żoną, a winą za brak decyzji żonę obarcza. Twierdzą, że muszą ukrywać wydatki, że żonie się nie spodoba itd. Dziwne czasy: kobiety rządzą, decydują, noszą spodnie… Na szczęście coraz częściej do nas zaglądają, kupują słuchawki, gramofony, kolumny i całe zestawy. Często namawiają swoich partnerów na zakup. Panowie boją się podejmować decyzje, panie bardziej dbają o ładny wygląd sprzętu, ale nie kupują tylko oczami. Jeśli już do nas trafią, to zawsze oczekują odsłuchu i to jest główne kryterium. Ale zawsze - nawet najlepiej grający sprzęt musi być jeśli nie ładny - to przynajmniej akceptowalny wizualnie.

Wracając do pytania: wchodzi klient i pyta o kolumny, poleca Pan mu produkty marki Audiovector - dlaczego?

[Premium Sound - Salon HiFi] Jakość wykonania i brzmienie. Ładny design, dobre parametry, które powodują, że są łatwe do wysterowania przez wzmacniacze, nie potrzebują drogiej i wybitnie mocnej elektroniki, aby dobrze zagrać. Wracając jeszcze do brzmienia, kolumny te są bardzo dokładne, przejrzyste, szybkie. Ale bez źle pojętej analityczności. Zachowują muzykalność i mają dokładny i szybki bas. Lubię takie granie.

Gdzie w przypadku marki Audiovector zaczyna się grupa produktów, które można śmiało nazwać hi-end?

[Premium Sound - Salon HiFi] To temat rzeka. Do dzisiaj nikt nie ustalił gdzie w audio kończy się Hi-Fi a gdzie jest Hi-End, a ja mam to określić w kolumnach Audiovector? J Hi-End, to przecież produkt budowany bez żadnych ograniczeń materiałowych i kosztowych, maksimum wyobraźni i umiejętności konstruktora. Jeśli tak na to patrzeć, to w Audiovector Hi-End to R11 Arrete – czyli tylko jeden, jedyny, najlepszy według Ole produkt jaki był w stanie stworzyć. Cena: 760 000zł. 

[img:8]

Czym jest technologia IUC Upgrade?

[Premium Sound - Salon HiFi] . Wszystkie modele serii Mi (wcześniej M), flagowej serii S , jak również podstawowe modele serii K są technologicznie przystosowane do rozbudowy. Oznacza to, że kupując np. model Mi1 możemy w przyszłości zrobić z niego jeden z wyższych modeli - Mi1 Super, Mi1 Signature lub Mi1 Avantgarde. Analogicznie z podłogowymi Mi3. Podobny "zabieg" można wykonać z głośnikami centralnymi i subwooferami. Upgrade pozwala na wejście w posiadanie lepszego, droższego modelu bez konieczności sprzedaży ( zwykle z dużą stratą ) starych kolumn i zakupu nowych. Do dzisiaj jest to unikalne rozwiązanie nie stosowane przez innych producentów, pozwalające zaoszczędzić ok. 40% kosztów w porównaniu z "tradycyjną" wymianą kolumn. Po tym zabiegu, dostajemy zupełnie nową kolumnę, odnowioną, pozbawioną rys, uszkodzeń i nową gwarancję.

dziękuję za rozmowę 

 

 

Salon Premium Sound zaprasza do siebie w godzinach otwarcia.
Poniedziałek: 13.00 - 19.00
Wtorek - Piątek: 11.00 - 19.00
Sobota: 10.00 - 16.00

 

[img:3]

[img:6]

[img:7]

[img:9]

 

 

Kolumny

Gdzie kupić?

AUDIOVECTOR AUDIOVECTOR www.audiovector.com

Dystrybucja w Polsce:

Audio Center Poland

adres:
ul. Henryka Sucharskiego 49 30-898 Kraków
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz