26 września 2017 23:41
Info Horn Distribution Horn Distribution tel: 22 331 55 55 www.horn.pl IFA Berlin

BEOPLAY mimozami jesień się zaczyna...

Bang&Olufsen oraz jego firma córka B&O Play - specjalistka od drobniejszego sprzętu - mają jednych, z najlepszych designerów na świecie. Można lubić lub nie lubić nowoczesnego wzornictwa, ale nie sposób uznać je za nijakie.
Jak bardzo trzeba być kreatywnym wiedzą ci, który wpadają na pomysły genialne w swojej prostocie. Potem tak się temu człowiek przygląda, przygląda i w głowę zachodzi - jak to możliwe, że nikt na to nie wpadł wcześniej?


[img:1]Tzw. Behind the Scenes - stoisko na 12 godzin przed rozpoczęciem imprezy, pusto, podłoga korytarza jeszcze goła...

[img:5]... i to samo miejsce następnego dnia

Beoplay E8

Najważniejsza premiera Beoplay na IFA to malutkie E8, prawdziwie bezprzewodowe słuchawki dokanałowe. Piszę o nich jako o „prawdziwie bezprzewodowych” by odróżnić je od typowych modeli bezprzewodowych, gdzie przetworniki łączą się pomiędzy sobą przewodem, choćby w celu uwspólnienia akumulatora i odbiornika Bluetooth. E8 są jak biżuteria - proste, eleganckie i niewidoczne gdy ma się włosy.

Mimozami jesień się zaczyna, złotawa, krucha i miła,
To ty, to ty jesteś ta dziewczyna, która do mnie na ulicę wychodziła...
(Czesław Niemen)[img:6]E8 - widoczny pasek służy jako dodatkowe zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem w zagraconej torebce/plecaku

Słuchawki przechowuje się w „pudełku” pełniącym zarazem funkcję ładowarki. Dioda na obudowie sygnalizuje stan zapasu energii lub informuje o trwającym procesie ładowania. W pełni naładowane E8 to ok. 4 godzin muzykowania. Bank energii wystarcza na 3 cykle ładowania do pełna, co przekłada się na 12!!! godzin pracy w terenie. Jak na coś tak małego to wynik iście niesamowity. Ale to nie wszystko, aluminiowe krążki z logo firmy pozwalają na sterowanie dotykowe. Prawy: puknięty raz play/pauza, pukniecie podwójne utwór do przodu (to samo na lewym utwór do tyłu), pukniecie i przytrzymanie palca podgłaśnia muzykę (na lewym obniża poziom), jakby tego było mało, to mamy tu jeszcze wbudowane mikrofony do rozmów telefonicznych, więc pukniecie w prawy odbiera połączenie (w lewy kończy). Nieużywane złączają się magnesami (by się jedna przypadkiem nie zgubiła - bo to bardziej frustrujące niż zgubić obie naraz). Słuchawki również wspierają współpracę z asystentami głosowymi - potrójne puknięcie aktywuje Siri lub OK. Google! zależnie od posiadanego telefonu. W E8 zastosowano jeszcze jeden wynalazek, tym razem prozdrowotny - Magnetic Field Induction - słuchawki tworzą magnetyczną bańkę wokół głowy by zredukować ilość fal radiowych penetrujących nasz mózg, a przy okazji wyjęcie jednej z ucha na więcej niż 25cm przerywa działanie pola i automatycznie włącza pauzę. 

Nie, to jeszcze nie koniec… wbudowano również trójpoziomowy Transparency Mode - 100%, 80% i 60% pozwalający na zachowanie kontaktu, z otaczającą nas rzeczywistością np. na rowerze lub w biurze gdzie możemy prowadzić normalne rozmowy z muzyczką w tle.


[img:3]Na tablicy można było zobaczyć schemat dobierania materiałów na poszczególne elementy słuchawek i głośników
(kliknij żeby powiększyć)

Beoplay słynie z dbałości o szczegóły i luksusowych materiałów, więc czy ładowarka może być pokryta sztuczną skórą? Oczywiście, że nie.
W sprzedaży mają się pojawić w połowie października w wersji bardziej męskiej - czarnej ze srebrnym pierścieniem i bardziej kobiecej - szarej ze złotym pierścieniem.

Podobne sterowanie na obydwu przetwornikach można również spotkać w dużych słuchawkach H9. 

 

Beoplay H4 / H5 / A1 / P2

Jak już wspominałem w tekście wprowadzającym do tegorocznych targów Beoplay będąc producentem urządzeń lifestylowych z górnej półki, zaczął produkować - jakieś półtora roku temu - niektóre z urządzeń (tych najlepiej sprzedających się) w kolorach sezonowych. Wzorując się na zwyczajach zaczerpniętych ze świata mody nowe kolekcje wypuszczane są dwa razy w sezonie. Projektanci Beoplay jeżdżą na targi mody i obserwują jakie kolory pojawiają się najczęściej na wybiegach dla modelek. Wybierają najlepsze kandydatury i te barwy trafiają do produkcji.


[img:7]Na podłodze krótki przewodnik po ekspozycji nowych barw, to nie są proste do opisania kolory
(kliknij żeby powiększyć)

Prezentowana na zdjęciach kolekcja jesień/zima pojawiła się na początku sierpnia. Inspirowana była czterema porami dnia w Japonii: 

  • poranek na Górze Fudżi - liliowy (pastelowy róż)
  • dzień w Tokio - biały (naturalny)
  • popołudniowa medytacja - brązowy (umbra)
  • nocne życie - fiolet (fuksja)

Kolejna seria wiosna/lato powinna się pokazać na przełomie stycznia i lutego Z tego co udało się nieoficjalnie „wyciągnąć” od moje rozmówczyni, to najprawdopodobniej pojawi się coś pomarańczowo-koralowego i w kolorze piaskowym.


[img:9]Zestawiłem koło siebie na chybił trafił kilka wersji H4, proszę zauważyć, że różnią się one nie tylko kolorem padów,
ale i pałąka, podbitki, przewodów, logotypu i paneli sterujących

[img:8]Jedno z nielicznych stoisk gdzie wszystkiego można było posłuchać

Przyznać trzeba, że do tej pory, nikt w świecie audio na podobny pomysł nie wpadł. Dla firmy oznacza to wkroczenie na zupełnie niezasiedlone rynki świata mody. Słuchawki są/będą eksponowane w salonach na manekinach jako kolorystyczne dodatki... jak torebki, apaszki, rękawiczki. Która z pań nie oprze się pokusie nabycia skompletowanej kolorystycznie kreacji?
Niech żyje moda i genialne pomysły!

 
[img:2] 

 

[img:11:L]CZYTAJ> BEOPLAY A1

 

Osobiście czuję się lekko znużony tą wszechobecną, konserwatywną, fortepianową czernią sprzętu, z kleksami bieli gdy coś jest kompatybilne z Apple. Życie jest kolorowe, muzyka jest wielobarwna, więc i sprzęt audio powinien ewoluować.


[img:10]Pięknie zaprojektowane oświetlenie, dawało efekt rozluźnienia i wyciszenia - pełny profesjonalizm

[img:4]Jeśli podaż nowych schematów barwnych utrzyma się na poziomie 6-8 modeli rocznie, to panie będą mogły dobrać słuchawki do torebki, paznokci, lakieru samochodu, jednym słowem będzie ładniej

Lifestyle Bluetooth Głośniki przenośne/bezprzewodowe Z mikrofonem ANC Przenośne Dokanałowe Bezprzewodowe Słuchawki
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz