DALI DAY - czyli rozprawa o tym jak zostać liderem, dlaczego nie warto godzić się się na kompromisy i co w handlu piszczy, prozą w czterech częściach spisana

[img:1:R]Tytuł przydługi i wydaje się nawet być nieco od czapy, wszystko stanie się jasne po przeczytaniu trzech kolejnych części publikacji sygnowanych logo DALI DAY. Będzie to opowieść o inwestycjach, trudach tworzenia, przebłyskach oświecenia, preferencjach rynku oraz o dwóch najnowszych produktach firmy,
a całość przeplatać będą bardzo szczere komentarze, które padły z ust człowieka odpowiedzialnego od wielu lat za politykę handlową firmy - Larsa Møllera.

 Tak wyglądają drzwi do współczesnego "Tajemniczego ogrodu"

Bezpośrednim pretekstem do spotkania się przedstawicieli krajowej prasy papierowej i elektronicznej była wizyta w Polsce Larsa Møllera, który przyjechał by opowiedzieć o dwóch najnowszych i zarazem kluczowych projektach DALI: bezprzewodowych, aktywnych głośnikach DALI Callisto oraz głośnikach do zabudowy DALI Phantom S. Obydwie konstrukcje zacne są niesłychanie, zgromadzony materiał obszerny i dlatego też doczekają się osobnych publikacji. Tym razem chciałbym jednak podjąć nieco inny temat, który wypłynął niejako przy okazji...


[lupa:1](kliknij żeby powiększyć)

Śniadanie prasowe zostało zorganizowane w nowej siedzibie firmy Horn Distribution (wyłączny dystrybutor DALI), mieszczącej się o kilkaset metrów od dotychczasowej lokalizacji, w nowiutkiej sali odsłuchowej, nomen omen nazwanej… Sala DALI.
Prostopadłościenne pomieszczenie z betonu odlane zostało w części podziemnej budynku i mogłoby się kojarzyć z zaadaptowanym bunkrem, gdyby nie perfekcyjne wykończenie ścian, wspaniale przygotowana przez profesjonalistów adaptacja akustyczna, plus kilka plakatów nadających wnętrzu przytulny charakter. Zasadniczo to co od strony sprzętowej jest w tam najfajniejszego, tego w zasadzie nie widać, ponieważ...
są to zamaskowane głośniki CI (Custom Installation), które zostały wmontowane w ściany i sufit.

Jak się później okazało podczas części odsłuchowej, DALI osiągnęło zupełnie nowy poziom jakości. Ich głośniki to już nie są małe, okrągłe popierdółki do montowania w sufitach podwieszanych, które tworzą „tło” muzyczne w domu / biurze. Inżynierom z DALI po wielu latach intensywnych prac udało się schować
w ścianach kolumny hi-endowej jakości.
Temat jest fascynujący i zostanie szczegółowo omówiony w trzeciej  części. Część czwartą zamierzam poświęcić kolumnom DALI Callisto i połączyć ją z planowaną recenzją. Natomiast część druga opowie liczbami o krajowym rynku, tendencjach na nim panujących i czy jesteśmy podobni, czy odmienni od reszty Europy.


[img:4]Lars Møller mówi bardzo spokojnie i w niezauważalny sposób wciąga słuchaczy razem z kopytami
w świat skomplikowanych spraw technicznych

Marcin Pikułoński (Trade Marketing Manager, Horn Distribution): Sala DALI została zbudowana jako narzędzie pracy, by móc pokazać, edukować i testować. Będziemy pokazywać w niej naszym dealerom jak dbać o różne „odcienie” sprzedaży.


[lupa:2]Te trzy zdjęcia pokazują nieco detali technicznych - pułapki basowe w narożnikach, na ścianach szare elementy tłumiace odbicia bezpośrednie, nieco miękkości na podłodze, beton sufitu i "belki" z karton-gipsu skrywające głośniki efektowe Dolby Atmos
(kliknij żeby powiększyć)

Wraz z pojawieniem się na rynku Plantom S, a dokładniej, wraz z usłyszeniem ich podczas odsłuchów dotarło do mnie, że COŚ ISTOTNEGO się zmieniło i to coś pociągnie za sobą wiele konsekwencji.
Na pewno zmieni się myślenie o głośnikach z najwyższej półki, które od teraz nie muszą być już wielkimi pudłami zawalającymi pół salonu lub gabinetu. Oczywiście jak ktoś lubi to może nadal trzymać sobie fizyczne skrzynie, ale od teraz ma również sensowną alternatywę do wyboru. Można więc mieć coś więcej: fantastyczne brzmienie wydobywające się „znikąd” i odzyskaną przestrzeń salonu do zaaranżowania w kompletnie nowy sposób. Mówiąc wprost - nie musimy już zmuszać wszystkich domowników do współuczestniczenia w naszym hobby. Koniec ze strofowaniem dzieci, żeby nie bawiły się piłką bo uszkodzą drogocenny lakier, koniec z zamykaniem królika by nie pogryzł kabli, koniec z modleniem się by ktoś niechcący odkurzaczem nie przywalił, no i oczywiście W.A.Ż. (Współczynnik Akceptacji Żony) szybuje
w górę jak częstotliwość w głośniku wstęgowym.


[img:5]Adaptacje akustyczne przestają straszyć swoją techniczną fizjonomią

Mieszkamy w domach zbudowanych w różnych technologiach, ale nie ma opcji żeby w ścianie nie dało się schować 10 cm głośnika. Wielkie Plantom S 280 ukryte za maskownicami wyglądają wręcz niewinnie.
Tak, to prawda, że instalacja wymaga więcej zabawy i jest kosztowniejsza, ale zyski są znaczne i na wielu polach (nie tylko akustycznym).

Kiedyś kupowało się kino domowe all-in-one z paczki za kilkaset złotych, bo sąsiad takie ma.
Dziś możemy schować w domu KINO jakiego sąsiad nie ma.


[img:3]Model 280 ze zdjętą maskownicą - dopiero teraz widać jaka to wielka i złożona kolumna
na wcześniejszych zdjęciach kompletnie tego nie czuć, nieprawdaż?

Sala DALI ma charakter obiektu wzorcowego, będą się w niej odbywały szkolenia dla dealerów i handlowców. Nie zapadły jeszcze decyzje, ale jest wielce prawdopodobne, że będzie ona również dostępna w formie otwartych dni lub pokazów dla potencjalnych klientów indywidualnych zainteresowanych głośnikami CI.
Dopiero po skonfrontowaniu własnych wyobrażeń i cudzych opinii (np. takich jak moja z kolejnej części) z tym co się usłyszy samemu pozwala na świadome podejmowanie decyzji inwestycyjnych.
Za mną Phantomy już chodzą od kilku dni i liczę, że żona je przełknie bez popijania :)

Sala DALI - narzędzie pracy… tak, to właściwe określenie.


[img:2]

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz