18 grudnia 2020 15:54
Waldemar Nowak INFOAUDIO.PL Info Audio Forum Audio Forum tel: +48 22 331 55 31 audioforum.eu

Już drugi salon AUDIO FORUM w Warszawie otwarty

Czwarty specjalistyczny salon sieci AUDIO FORUM – po Berlinie, Warszawie i Łodzi, a przed Hagą w Holandii – został 16.12.2020 o godzinie 13:55 opity szampanem i otwarty. 
Jak na czasy pandemiczne przystało, tłumów nie było, bo i być nie mogło, ale za to miejscówka na audiofilskiej mapie Warszawy wybitna – u zbiegu ulic Powązkowskiej i Rydygiera, na w samiutkim początku artystycznego Żoliborza (Sady Żoliborskie).

To już 16-ta, a 12-ta w Polsce (obok salonów DENON STORE i dwóch salonów AUDIO FORUM), placówka detaliczna otwarta w Europie przez firmę Horn Distribution.
Jak na samym początku spotkania zaznaczył to prezes Grupy Horn Dariusz Świderski: „Łódź została bardzo dobrze przyjęta na rynku lokalnym, mamy tam bardzo pozytywnie zakręconą ekipę” (relacja z otwarcia salonu w Łodzi).

Tym razem w relacji będzie więcej zdjęć niż treści, by każdy mógł łatwo wyobrazić sobie własne zdanie, o tym jak tam na miejscu jest.


[lupa:1]Jadąc od strony Centrum, salon mieści się w pierwszym budynku po prawej osiedla "Żoliborz Artystyczny" (czerwona kropka) – piszę o tym, gdyż obiekt jest tak nowy, że nie ma jeszcze tablic z numeracją (ul. Powązkowska 40c), a na Google Maps w tym miejscu rośnie jeszcze trawa 
(kliknij żeby powiększyć)

[lupa:4]Od lewej: siła napędowa projektu Katarzyna Worona / kierownik Tomasz Jaworski / big boss Dariusz Świderski
/ trzymający kasę Sylwiusz Gut, a do tego powszechny dystans społeczny + płyn do rąk i maseczki
– kliknij w zdjęcie, żeby zobaczyć audiofilską maseczkę Prezesa

[img:14]Korki wystrzeliły, a szampan polał się obficie

Katarzyna Worona (Marketing Manager w Grupie Horn): To największy nasz salon w Polsce – 145 m2, z 30-to metrową salą odsłuchową z prawdziwego zdarzenia. Jako, że mamy tyle powierzchni, mogliśmy sobie pozwolić na stworzenie dodatkowych stref, których nie było w Łodzi (poza Bang & Olufsen – red.) – strefy Sonos’a i Naim’a – tu każdy znajdzie coś dla siebie. 
Salon powstał najszybciej w naszej historii – w ciągu 25 dni kalendarzowych, z czego przez pierwszy tydzień, nie było nawet prądu, ale jak widać prace są niemal skończone i co najważniejsze, udało nam się spotkać.
Kolejne miejsce przyjazne miłośnikom audio.


[lupa:2]Na otwarcie przygotowano unikalną, bo i rzadko pokazywaną publicznie perełkę – Naim Muso Mk.2 plus słuchawki Focal Radiance, oba urządzenia w specjalnej wersji, która normalnie jest dostępna ekskluzywnie dla posiadaczy samochodów marki Bentley.
 Radiance pozycjonowane są pomiędzy Elegia i Clear – grają wyraźnie atrakcyjniej od Elegia, a w przeciwieństwie do Clear są modelem zamkniętym, a wiec i bardziej uniwersalnym.
Cena słuchawek 6.699 zł, natomiast Muso droższy od wersji standardowej o 30%, ale wiadomo, Bentleyami biedni nie jeżdżą
(kliknij żeby powiększyć)

[img:5]W salonie powstało wiele stref tematycznych i ekspozycji poświęconych niektórym markom – Stereo / Naim
– i wszystkie urządzenia są podłączone do selektora i gotowe do wstępnych odsłuchów

[img:4]Zobaczyć na półce nowiutki 2700, czy 3700, to jak za komuny rzucane Delicje z okazji otwarcia nowego sklepu :)
Kino domowe – ekspozycja dwuczęściowa, po jednej stronie amplitunery / fronty / centralne / suby...

[img:6]... a na przeciwko na podsufitowych półkach tyły – wszystko spięte selektorem (małe czarne pudełko z wyświetlaczem).
Selektory pozwalają na wstępny, bardzo szybki odsiew, poprzez bezpośrednie porównanie nawet wszystkich dostępnych zestawów w salonie, a następnie upatrzonych kandydatów, można zabrać na rundę drugą do sali odsłuchowej

Sylwiusz Gut (Dyrektor Zarządzający Grupy Horn): Dożyliśmy ciekawych czasów, gdy niczym w latach 90-tych, wydarzeniem jest zobaczenie na półce sklepowej jeszcze niesprzedanego amplitunera. Dementuję pogłoski jakoby towaru nie było, ale faktem jest, że mamy do czynienia z sytuacją unikalną na przestrzeni wielu lat, bowiem dostawy są mniejsze niż oczekiwania, więc popyt przewyższa podaż. 
Okres lockdown'u spowodował, że przybyło miłośników kina domowego i stereo.


[img:3]Osobno głośniki sieciowe HEOS Multiroom i Soundbary. Obok ekranu widać mini ofertę głośników montażowych, ale zanosi się, że ekspozycja zostanie uzupełniona o przykłady poważniejszych modeli CI (DALI / Focal / Sonus faber)

[img:2]Kolejne dwie strefy markowe – Sonos i Bang & Olufsen

[img:13]Jest też dział Smart Home, a niedługo pojawią się również akcesoria. Za ścianą sala odsłuchowa z ekranem projekcyjnym

[lupa:5]Co dodatkowo oczy i uszy cieszy, to obfitość kolumn marek Focal i Sonus faber, których nigdzie w kraju nie spotkamy w tylu modelach pod jednym dachem, a do tego wyśmienita elektronika towarzysząca Naim, oraz totalnie luksusowe wizualnie i akustycznie limitowane modele Denon 110th Anniversary Edition (kliknij żeby zmienić kadr)

Niemal wszędzie w Warszawie, jest problem z miejscami parkingowymi. W przypadku Audio Forum został on częściowo już rozwiązany – wykupiono stanowiska w garażu podziemnym (wystarczy zaanonsować chęć przyjazdu), a niemal vis-a-vis salonu przy Placu Niemena znajduje się wielopoziomowy parking publiczny, gdzie też będą zarezerwowane dla gości miejscówki.
Można też przyjechać komunikacją – od przystanku autobusowego do drzwi jest… ze 20 m w linii prostej. Na gości czekać będzie pachnąca kawa, gdy dostawca ekspresów go w końcu dostarczy :)


[img:16]Ścianka marzeń (przynajmniej moich), zbiór najwybitniejszych i najdroższych słuchawek wiszących na jednym metrze kwadratowym

[lupa:6]Jest też kilka gramofonów  (kliknij żeby zmienić kard)

[lupa:7]Trafiają się również takie perełki jak Wharfedale Linton (kliknij żeby zmienić kard)
a w tym miejscu niedługo pojawi się coś jeszcze większego...

Od siebie dodam, że w salonie panuje wyjątkowo łagodna atmosfera (trudno mi to innymi słowy opisać). Czy to zasługa lokalizacji, akustyki, czy kameralnego oświetlenia nie wiem, ale z tego wnętrza nie chce się wychodzić.


[lupa:3]Na koniec chciałbym podziękować p. Kasi Woronie za udostępnienie tych dwóch zdjęć archiwalnych
– pierwsze wejście Prezesa i 25 dni później – widać tu odwalony kawał ciężkiej roboty

Przetwarzanie Źródła Wzmacnianie Akcesoria/Varia Kolumny
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz