22 stycznia 2024 08:03
Waldemar Nowak INFOAUDIO.PL Info Suport Suport tel: +48 32 258 08 98 www.jbl.com.pl

JBL: AUTHENTICS 500 - to coś znacznie więcej niż głośnik bezprzewodowy

 JBL AUTHENTICS 500 i stojący w tle (na zdjęciu powyżej) bluetoothowy gramofon to znak, w którą stronę będzie w najbliższym czasie zmierzał sprzęt głównego nurtru.
Cieszy również, że moda na lata 70-te przeskoczyła etap bezpośredniego naśladownictwa i stała się rodzajem smakowitej inspiracji dla projektantów. Patrząc na JBL AUTHENTICS 500 widać, że da się go wykorzystać: od muzeów, przez pałace, zamki, kluby, na nowoczesnych salonach kończąc i wszędzie będzie pasował.


[img:2]JBL AUTHENTICS 500

Info dystrybutora: JBL Authentics 500 wypełni każdy pokój awangardowym dźwiękiem i efektownym stylem. Od maskownicy Quadrex po niestandardową, skóropodobną obudowę – głośnik jest inspirowany kultowymi projektami JBL z lat 70., dostosowanymi do potrzeb XXI wieku. To najnowsze technologie dźwięku i sterowania.
Realistyczny dźwięk high-definition Dolby Music możliwy jest dzięki aluminiowym głośnikom wysokotonowym oraz opatentowanemu portowi bass-reflexu SlipStream.
Dzięki Google Assistance i Amazon Alexa można m. in. jednocześnie odtwarzać muzykę i sterować inteligentnymi urządzeniami domowymi wyłącznie za pomocą głosu.


[img:4]Trzy 1" głośniki wysokotonowe + trzy 2,75" średniotonowe + 6,5" woofer skierowany w dół + opatentowany port bass-reflex SlipStream propaguje niskie tony na poziomie odczuwalnym w ciele

Gdybym poszukiwał jednego, a uniwersalnego głośnika np. do kawalerki, to poważnie zastanowiłbym się nad 500-tką, która może zastąpić soundbar 3.1 z subwooferem, być całkiem wydajnym systemem stereo przy 270 W mocy, a do tego jest przygotowana do odtwarzania muzyki przestrzennej Atmos Music i w ogóle napakowany technologią.

[img:5]Aluminiowa rama głośnika, skóropodobna obudowa i maskownica Quadrex składają się na nieszablonową i pełną wdzięku całość
(kliknij)

Bezprzewodowość tu rządzi i mimo że jakieś szczątkowe wejścia fizyczne pozostały, możemy uznać, że poza kablem zasilającym nic więcej nie potrzeba do strumieniowania muzyki. Wbudowane Wi-Fi obsłuży nam od podcastów po radio internetowe + muzykę wysokiej rozdzielczości. 
Można też strumieniować muzykę przez AirPlay / Alexa Multi-Room Music (MRM) / Chromecast built-in / Spotify Connect i wyjść z pokoju lub odebrać połączenie telefoniczne bez przerywania odtwarzania muzyki. Połączenie Wi-Fi zapewnia również automatyczne aktualizacje oprogramowania i funkcji głośnika.


[img:7]Sprzęt stał się tak prosty w obsłudze, że trudno sobie przypomnieć, do czego kiedyś potrzebne nam były te wszystkie przyciski

(kliknij)

A czego się nie doklika to się dopowie — asystenci głosowi Google i Amazon Alexa są dostępni jednocześnie, co daje  maksymalną swobodę i wygodę sterowania inteligentnymi urządzeniami domowymi. To również możliwość korzystania z większej liczby usług strumieniowania muzyki, oraz pomocy dowolnego asystenta. Jedyny minus, że nadal trzeba do nich mówić po angielsku, ale plus taki, że jak się człowiek nauczy kilku zwrotów, to od razu czuje się z tym lepiej. Dzieciaki genialnie się sprawdzają w roli pośrednika pilota :)


[img:6]Bas jest tu zaskakująco potężny
(kliknij)

Dźwięk JBL Authentics 500 można spersonalizować za pomocą intuicyjnych elementów sterujących, które dostosowują głośność oraz niskie i wysokie tony. Można też użyć aplikacji JBL One, aby na jeszcze więcej sposobów dostosować korektor graficzny, ustawienia i znaleźć ulubioną piosenkę za pomocą zintegrowanych usług muzycznych.


[img:8]Dopiero gdy się zajrzy pod spod staje się jasne skąd ten cały bas
(kliknij)

Odtwarzanie multiroom, to możliwość ustawienia w domu kilku głośników JBL Authentics, by korzystając z aplikacji Google Home lub Amazon Alexa, dostosować klimat w każdym pokoju, łącząc dwa lub więcej głośników z jedną listą odtwarzania i sprawiając, że każdy usłyszy tę samą piosenkę. A dzięki automatycznej kalibracji i optymalizacji wydajności dźwięku w każdej lokalizacji po każdym włączeniu głośnika, zawsze otrzymuje się świetne brzmienie w dowolnym miejscu.


Nie raz już pisałem, że JBL mocno pracuje nad wykorzystywaniem surowców wtórnych w swoich produktach i tu jest podobnie — tkaniny w 100% z recyklingu, tworzywa sztuczne w 85% i 50% aluminium jest z odzysku. Opakowanie z tektury z certyfikatem FSC zadrukowanym atramentem sojowym.

Specyfikacja techniczna:

  • System dźwiękowy: 3.1 i Atmos Music
  • Przetwornik: 3 x kopułka wysokotonowa Al 25 mm + 3 x głośnik średniotonowy 2,75” + głośnik niskotonowy 6,5”
  • Całkowita moc wyjściowa głośników (maks. przy THD 1%): 270 W
  • Pasmo przenoszenia: 40 Hz – 20 kHz (-6 dB)
  • Wejścia: 1x audio, Bluetooth / Wi-Fi / Ethernet / USB (serwisowe).
  • Bluetooth: 5.3
  • Sieć Wi-Fi: IEEE 802,11 a / b / g / n / ac / ax (2,4 / 5 GHz)
  • Pobór mocy w sieciowym trybie czuwania: < 2,0 W
  • Zasilanie: 100 – 240 V AC, ~ 50/60 Hz
  • Port USB-C: 5 V DC, 1 A
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): 447 x 240 x 255,7 mm
  • Waga: 7,8 kg

Cena sugerowana: 2.899 zł


[img:3]To mogłaby być recepcja eleganckiego hotelu albo restauracji

[img:1]A czego nie posłuchamy w streamingu, może nam podrzucić bezprzewodowo gramofon (na konsoli po lewej)

Systemy All-in-One stereo Głośniki przenośne/bezprzewodowe

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Suport

tel.: +48 32 258 08 98
Godziny otwarcia:

Pon.-Pt. 8:30 - 16:30

adres:
Ul. Pijarska 9 40-750 Katowice

Sklepy muzyczne > JBL rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz