27 kwietnia 2016 12:50
Info SoundClub - dystrybucja SoundClub - dystrybucja tel: +48 22 586 3270 www.soundclub.pl

EMOTIVA = emocje + motywacja

O tej marce pisaliśmy niedawno przy okazji wprowadzania jej na polski rynek. Ponieważ EMOTIVA nie jest łatwo rozpoznawalna w naszym kraju, postanowiliśmy zrobić coś aby ten stan zmienić.  

Sprzętowi z najwyższej możliwej półki zazwyczaj towarzyszą ceny, które mają odzwierciedlać cechy tego sprzętu. Jednym z aspektów jest jakość, ale bardzo często chodzi także o inne, czasami mniej ważne audiofilskie cechy. Na temat piękna formy, użytych materiałów oraz zastosowanych unikalnych technologii wylano już morze wirtualnego atramentu więc pisać o tym po raz kolejny nie warto. Ale co jakiś czas pojawiają się na rynku konstrukcje lub marki, które stawiają sobie za cel udowodnienie, że można nieco zmienić ten stereotypowo postrzegany stan rzeczy.

 

Początek firmy Emotiva to bardzo ważne pytanie: Dzisiejszy high-end to coraz droższe urządzenia trafiające na coraz mniejszy rynek. Cena muzycznej nirwany niedługo przekroczy możliwości większości nabywców. Początkujący audiofil może jedynie pokiwać głową i pomyśleć: 

 

„No tak, może jednak soundbar i amplituner kina domowego to nie taki zły pomysł. No i nie doprowadzą mnie do rozwodu.”

 

 

Tego typu decyzje często pochodzą od ludzi, który znając jakąś część lub wręcz całą prawdę o konstrukcjach audio, postanawiają zmienić zastany stan rzeczy i decydują się na wprowadzenia zmian. Jedną z takich osób jest Dan Laufman, który jako projektant  wraz z zespołem inżynierów uczestniczył w projektowaniu sprzętu audio dla kilku znamienitych marek. Z pozoru jest to zadanie łatwe, ponieważ podobnymi pobudkami kieruje się wielu producentów, a ich celem najczęściej jest zawstydzić zbyt drogą konkurencję.

Chęć dotarcia do świadomych klientów na rynku audio to niełatwe zadanie. Część z nich jest przywiązana do swoich ulubionych marek, inni dokonując wyborów, kierują się motywami, które trudno nazwać racjonalnymi lub wręcz przeciwnie: racjonalizm bierze górę nad emocjami i decydują wówczas kwestie estetyki, istotny jest kolor obudowy, wygoda użytkowania i kilka innych powodów, które są czasami jest w stanie ogarnąć jedynie umysły kobiet.

emocje + motywacja = EMOTIVA 

Dużo wskazuje na to, że inżynierom z ekipy Dan'a Laufmana nie brakuje motywacji. Audiofilom zaś powinny podobać się przysłowiowe ciarki na plecach, które wywoływane są emocjami jakie towarzyszą odsłuchom. Żony audiofilów powinny być zadowolone, gdyż w końcu być może ich mężowie odważą się powiedzieć całą prawdę o wartości kupionych właśnie nowych klocków...

SoundClub rozwija właśnie sieć dealerów na naszego kraju. Klienci mają więc wybór: mogą kupować produkty EMOTIVA poprzez internet - korzystając ze strony polskiego dystrybutora lub bezpośrednio w salonach.

Końcówki mocy EMOTIVA

XPA-1

Nowa wersja najpopularniejszych monobloków firmy Emotiva. Końcówki charakteryzuje nadmiar mocy, 60W w czystej klasie A oraz umiejętność muzykalnego odwzorowania muzyki. Moc można zwiększyć do 600W dla impedancji 8 Ohm? w klasie AB. Poprzednia wersja XPA-1 określana była mianem "potwora" i "bestii na sterydach". Nowy model XPA-1 Gen 2 ukończył z wyróżnieniem szkołę dobrego wychowania. Nie chwali się wyłącznie mocą i eksponuje ją wyłącznie gdy jest potrzebna.

[img:1]

Emotiva XPA-1 Gen 2 - referencyjny monoblok klasy A/AB

 

XPA-G3

Komponenty linii XPA G3 to modułowe urządzenia, które w chwili zakupu można konfigurować według własnych potrzeb. Istnieje możliwość wyboru liczby kanałów w zakresie od dwóch do siedmiu. Wszystkie konstrukcje zawarte są w jednej obudowie, w oparciu o ten sam zasilacz. W przypadku planowanych zmian i rozwoju systemu z łatwością można dodać kolejne kanały.

[img:2]

 Emotiva XPA G3 - trzecie wcielenie wzmacniaczy Emotiva XPA

 

XPA-5 Gen 2

Końcówka XPA-5 Gen 2 to jednak nie tylko czysta moc. Oprócz potężnego zasilacza zastosowano w niej audiofilskie stopnie wzmacniające. Zbudowano je w oparciu o najwyższej klasy podzespoły. Dźwięk charakteryzuje się przejrzystością i neutralnością. Uzyskana rozdzielczość zapewnia doskonałą reprodukcję muzyki i ścieżek filmowych. XPA-5 Gen 2 jest częścią nowego systemu modułowych wzmacniaczy mocy. Z ich pomocą istnieje możliwość stworzenia systemu, który dopasowuje się do potrzeb odbiorcy.

[img:3]

Emotiva XPA-5 Gen 2 - 5-kanałowy wzmacniacz mocy

 

XPA-2 Gen 2

Stereofoniczna końcówka Emotiva XPA-2 wyznaczyła konstrukcjom kosztujących kilka razy więcej jakościowy punkt odniesienia. Model pochodzący z drugiej generacji oferuje jeszcze lepszy dźwięk, szersze możliwości i wiele nowych funkcji. Wewnątrz został zmieniony stopień wejściowy, skrócona ścieżka sygnału i osiągnięto także znacznie niższy poziom szumów. Na uwagę zasługuje także topologia układu pracującego w klasie AB. Na zewnątrz dodano nowe, pokryte złotem, gniazda RCA, metalowe przełączniki z pokrytymi złotem stykami oraz opracowaliśmy nową, świetnie wyglądającą, obudowę zmniejszającą wpływ wibracji. XPA-2 Gen 2 może pracować także w trybie końcówki monofonicznej, dzięki czemu można ją traktować jako początek drogi do unowocześniania własnego systemu audio. 

[img:4]

Emotiva XPA-2 Gen 2 - stereofoniczny wzmacniacz mocy

 

 

 

Wzmacnianie Przedwzmacniacze Końcówki mocy Wzmacniacze zintegrowane Amplitunery

Gdzie kupić?

EMOTIVA EMOTIVA www.emotiva.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > EMOTIVA rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz