5 sierpnia 2015 12:00
Info Pylon Audio ul. Wrocławska 77 63-200 Jarocin

Pylon Diamond28 - premiera w Q21

Z Mateuszem Jujka - Prezesem Zarządu Spółki Pylon S.A rozmawialiśmy w trakcie premierowego pokazu kolumn Diamond 28 - obecnie flagowego modelu firmy z Jarocina. W trakcie premiery było wszystko czego nie powinno zabraknąć na tego typu imprezie: oprócz samych kolumn, smacznego poczęstunku byli także liczni goście - czyli miłośnicy dobrego brzmienia. 

Pylon Audio to młoda polska marka, która ostatnimi czasy pokazuje się na krajowym rynku audio w sposób, który powinien wzbudzać u konkurencji co najmniej zainteresowanie jeśli nie zazdrość. Firma od kilku lat systematycznie rozszerza gamę produktów, planuje zakup kolejnych ciągów technologicznych oraz aktywnie poszukuje nowych rynków zbytu. Pod koniec lipca - w trakcie wakacji i niezależnie od planów związanych z wypoczynkiem - Pylon Audio przygotował kolejną premierę. Po bardzo dobrze przyjętych, prezentowanych w Warszawie i upgradeowanych zestawach Saphire 31, przyszła pora na kolejną nowość - są nimi zestawy Diamond 28. 

 [img:18]

Mateusz Jujka - Prezes Zarządu Spółki Pylon S.A

(na zdjęciu z prawej strony)

Diamondy 28 otwierają nową serię. W jej skład wchodzić będzie kilka zestawów: zarówno kolumn podłogowych jaki i monitorów podstawkowych. W tej 2.5 drożnej konstrukcji znajdziemy wyprodukowaną przez firmę Scan Speak kopułkę 19 mm oraz przetwornik 18 mm norweskiego Seas-a. Ten drugi odpowiedzialny jest za przetwarzanie tonów średnich i dołu pasma. No i oczywiście to to widoczne najbardziej - smukła, wolnostająca obudowa w okleinie z naturalnego drewna.

Niewielkie pochylenie konstrukcji nadaje jej nowoczesny wygląd oraz optymalizuje zależności fazowe przetworników. Wzmacniana ożebrowaniem wieńcowym konstrukcja z MDF, została wytłumiona matami bitumicznymi oraz wełną owczą. Kolumna posiada ponadto dedykowany cokół, który pełni jednocześnie funkcję platformy antywibracyjnej.

Korzystając z chwili przerwy w niekończących się korytarzowych spotkaniach, zapytaliśmy Pana Mateusza Jujkę o kilka interesujących nas kwestii i plany Pylon Audio na przyszłość.

Infoaudio: Proszę powiedzieć w kilku słowach co ciekawego dzieje się ostatnio w firmie Pylon Audio? Firma - biorąc pod uwagę, na przykład tego typu premierę - jest jak na polskie warunki dość specyficzna i to pod wieloma względami.

Mateusz Jujka: Od 2 lat spółka jest notowana na giełdzie NewConnect. Od 10 lat produkujemy obudowy głośnikowe dla rynku krajowego i zagranicznego, gdzie mamy też kilku odbiorców. 4 lat temu zadebiutowaliśmy na AudioShow 2011 i zaprezentowaliśmy małe kolumny podłogowe, a teraz jak zapewne wszyscy wiedzą, produkujemy zarówno monitory jak i zestawy podłogowe. Mamy niesamowite doświadczenie w produkcji obudów - przykładowo, dzięki wysokonakładowym maszynom jesteśmy w stanie dziennie wytworzyć od 200 do 400 obudów kolumn podłogowych w okleinie z folii PCV. Pięć miesięcy temu rozbudowaliśmy nasz park o produkcję obudów w okleinie naturalnej, uruchomiliśmy lakiernię na wysokie połyski, ale najwięcej uwagi skupiamy obecnie na produkcji głośników. Rok temu na AudioShow informowaliśmy, że taka inwestycja jest w planach, obecnie jest ona już zrealizowana. Pierwsze głośniki już się ukazały, trwają na nich testy i pozostała jedynie ich implementacja w zestawach. 

Czy to znaczy, że to jest koniec przetworników ScanSpeak i Seas w waszych kolumnach? 

Niekoniecznie. Ze względu na to, że w opracowanych dotychczas i produkowanych konstrukcjach korzystamy właśnie z produktów tych dwóch marek, to na pewno cały czas będą te głośniki w nich montowane. 

Czyli te nowe głośniki instalowane będą prawdopodobnie w nowych kolumnach? 

Tak, takie było założenie inwestycji w przetworniki elektroakustyczne. Planujemy wkrótce rozpocząć produkcję nowych konstrukcji z naszymi autorskimi przetwornikami. Chcemy by nasze kolumny były pierwszymi które wykorzystają głośniki Pylon Audio. Dwa modele są już opracowywane. Jeden zestaw z wyższej półki w cenie powyżej 7.ooo zł, drugi -  konstrukcja budżetowa i najprawdopodobniej będą to kolumny 2,5 drożne. W obu zestawach głośniki nisko i średniotonowe będą już na pewno naszymi przetwornikami. 

Kiedy je zobaczymy? 

Chciałbym aby te nowe zestawy ukazały się na rynku  jeszcze w tym roku. Na Audio Show w Warszawie pokażemy prototypy, aczkolwiek w listopadzie skupimy się na prezentacji linii Diamond.  Chcemy tam zaprezentować ją pod względem brzmieniowym, Myślimy też aby w trakcie wystawy, w drugim pokoju zaprezentować jakość naszej stolarki: pokażemy obudowy głośnikowe, technologie i nasze możliwości, zaprezentujemy procesy wykonywania okleiny naturalnej i lakierowania . Chcemy także zachęcić potencjalnych odbiorców do współpracy z nami w zakresie samych obudów do zestawów. 

Proszę jeszcze powiedzieć co się dzieje wokół marki Pylon Audio w zakresie marketingu. To spotkanie w Pabianicach, z okazji premiery kolumn Diamond 28, jest drugą, przygotowaną w trakcie wakacji prezentacją waszych produktów. A mam wrażenie, że zapraszanie ludzi do salonów, pokazywanie im produktów, organizacja konkursów w których można wygrać kompletny zestaw nie jest strategią, którą powszechnie stosują polscy producenci.

Tak, chcemy przede wszystkim pokazać, że to jest polski produkt i chcemy by Polacy utożsamiali się z naszą marką. Za naszymi produktami stoją ludzie, którzy posiadają imiona i nazwiska, którzy mieszkają w Polsce i posiadają tu swój zakład produkcyjny - fabrykę. Pylon jest firmą rodzinną, która po debiucie na giełdzie stara się zaprosić do siebie jak najwięcej osób. Po pierwsze: chcemy pokazać, że tu w Polsce też potrafimy zrobić dobry produkt, który broni się cenowo i wygląda, tak, że nie musimy się wstydzić design, po drugie jest to oczywiście ważny aspekt marketingu.

[img:8]

Mam wrażenie, że przywiązujecie do tego dużo uwagi i że marketing macie bardzo mocny. 

Kiedy jechaliśmy kilka tygodni temu do Warszawy na premierę kolumn Sapphire 31 SLE ktoś napisał na naszym profilu na Facebook, że inni w tym momencie może leżą na plaży, a tu właśnie - w ten wakacyjny czas - ludzie, którzy mają zamiłowanie do tego co robią połączyli to co dobre z rozwinięciem swojej firmy. My tym żyjemy i cieszymy się. Kiedy opracowywaliśmy nasze pierwsze głośniki też tym żyliśmy i każdego dnia zastanawialiśmy się jaki będzie następny dzień. Proszę sobie wyobrazić, że potrafimy po wysłaniu kolumn do sklepu dzwonić tam z pytaniami czy kolumny dotarły bo jesteśmy bardzo ciekawi jak one się prezentują i jak są odbierane.

[img:5]

Wróćmy jeszcze na chwilę do przetworników. Czego możemy się spodziewać? Bo rozumiem, że produkcja planowana jest jako całkowicie wasza.

Takie jest podstawowe założenie całej inwestycji. W chwili obecnej w zakładzie wytwarzamy przetworniki elektroakustyczne , w których niektóre elementy są realizowane w ramach outsourcingu u uznanych producentów , z których usług korzystają takie marki jak ELAC, SEAS, SCAN SPEAK. Jednakże jest stan  przejściowy, od którego stopniowo odchodzimy ograniczając zakres outsourcingu  Pozostaje nam życzyć dalszych sukcesów i do zobaczenia na AudioShow w Warszawie, a czy już zna Pan numer pokoju w którym będzie was można spotkać?

Na pewno będzie to hotel Sobieski, numeru pokoju jeszcze nie znam, ale zapraszam wszystkich na naszą stronę internetową i profil Facebook. Mam nadzieję, że Wasza redakcja także pomoże zaprosić gości na naszą prezentację. Oczywiście, dziękuję za spotkanie.

Oczywiście, dziękuję za rozmowę.

 

 [img:7]

[img:9]

[img:4]

[img:6]

[img:16]

 

 

 

Kolumny

Gdzie kupić?

Pylon Audio Pylon Audio www.pylonaudio.pl

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Pylon Audio rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz