
INFOAUDIO.PL oficjalnym patronem medialnym
Z ogromną przyjemnością pragniemy poinformować, iż grupa portali INFOAUDIO.PL oraz INFOMUSIC.PL znalazły się w gronie partnerów medialnych targów Audio Video Show 2015.
Targi AUDIO VIDEO SHOW to największa w Polsce wystawa sprzętu audio-video oraz kina domowego. Dziewiętnasta edycja to ponad 120 wystawców, 140 sal konferencyjnych. Audio Video Show to druga co do wielkości impreza tego typu w Europie. Kilka tysięcy metrów kwadratowych, 3 lokalizacje i absolutnie wszyscy znaczący producenci, dystrybutorzy w towarzystwie miłośników, melomanów i audiofilów - tak zapowiada się tegoroczna edycja targów.
Audio Video Show to przede wszystkim okazja do zobaczenia i posłuchania tego, co najnowsze na rynku hi fi i hi-end. Produkty, technologie i oczywiście ludzie: konstruktorzy, goście specjalni, zwiedzający, nie zabraknie także dystrybutorów i tradycyjnie zagranicznych gości.
W dwóch hotelach: Golden Tulip i Radisson Blu Sobieski oraz na terenie Stadionu Narodowego na odwiedzających czekają pokoje wystawowe i sale konferencyjne.
Od organizatora: Kolejne rekordy pobite !
Niezmiernie miło mi poinformować, że na dwa miesiące przed rozpoczęciem 19. edycji Audio Video Show, pobity został zeszłoroczny rekord wynajętej powierzchni. W przestrzeniach warszawskich hoteli Golden Tulip, Radisson Blu Sobieski oraz na Stadionie Narodowym zarezerwowano w sumie aż 6000m2 sal konferencyjnych i innych pomieszczeń, czyli aż o 50% więcej niż w 2014 roku, kiedy padł poprzedni rekord.
Wystawcy na ten moment zarezerwowali już 128 sal, co także jest kolejnym rekordem. Liczba ta zapewne się jeszcze zwiększy, bowiem doświadczenie pokazuje, że w ostatnich 8 tygodniach przed wystawą dołącza jeszcze zazwyczaj kilkanaście kolejnych firm. Dla porównania, w roku 2014 wszystkich wynajętych pomieszczeń było 'tylko' 104, a więc aż o 24 mniej.
Tak dynamiczny rozwój imprezy pokazuje jak dużym zaufaniem darzą Państwo projekt Audio Video Show, a także słuszność podjętej decyzji o zmianie nazwy i przenosinach na Stadion Narodowy, której celem jest dalsze zwiększanie zasięgu imprezy.
Inne nowości
W tym roku zamierzamy wprowadzić kilka istotnych usprawnień organizacyjnych. Pierwszym z nich będzie uruchomienie sprzedaży internetowej biletów, wraz z jednym z największych portali biletowych. Jesteśmy na etapie finalizowania umowy i mam nadzieję podać więcej szczegółów w najbliższych dwóch tygodniach. Mam także nadzieję, że zdążymy uruchomić naszą nowa aplikacją na urządzenia mobilne (iOS i Android) dzięki której odwiedzający będą mogli sprawdzać usytuowanie poszczególnych marek i stoisk na terenie wystawy, czy ustawiać przypomnienia o zaplanowanych spotkaniach i prezentacjach.