26 grudnia 2022 09:00
Waldemar Nowak INFOAUDIO.PL Info SoundClub - dystrybucja ul. Skrzetuskiego 42 02-726 Warszawa

EMOTIVA: RCM-1 - procesor kinowy, który nie starzeje się moralnie i inny Hi-End dla rozsądnych

Emotiva po włosku oznacza emocje i tak chyba najlepiej jednym słowem określić to, co amerykanie kolejny już raz pokazali w Warszawie – Hi-End w cenach regularnego sprzętu.
Dbałość o zadowolenie klienta, powraca w postaci "marketingu szeptanego", czyli czegoś co pragnie każda firma, by jej użytkownicy polecali sobie jej produkty wzajemnie.

 

(kliknij w film)

[img:1]Kolumny podstawkowe Airmotiv B2+ grały na zmianę z Airmotiv T2+
(kliknij)

Dan Laufman (właściciel i główny projektant): Jestem szczęśliwy mogąc być po raz pierwszy osobiście w Warszawie, gdzie wspólnie z firmą SoundClub odnosimy duże sukcesy.

Emotiva powstała 17 lat temu z pragnienia dzielenia się hi-endowym audio ze wszystkim. Dlatego ceny zostały ustalone na takim poziomie, by każdy mógł sobie na nasz sprzęt pozwolić. W zamian my dostarczamy sprzęt o najlepszym stosunku jakości do ceny. Ta polityka równie dobrze rezonuje z klientami w Polsce, jak i u nas w USA. To bardzo ekscytują widzieć jak mocno wasz rynek wzrasta i jednocześnie zostać tu zaakceptowanym. 

Mój tata był audiofilem i to dzięki niemu poznałem, co oznacza dźwięk dobrej jakości. Inspirował mnie wtedy sprzęt, na który nie było mnie stać. Dlatego ciągle poszukiwałem urządzeń, które działały lepiej niż wynikało to z ich cen. To wymagało wiele pokory, delikatności i kreatywności, by przeróbki powodowały, że coś nagle zaczynało brzmieć świetnie.
Na początku byłem podwykonawcą dla kilku marek (Infinity / Harman / Ford / Chrysler / BMW, żeby wymienić kilka – red.), a z czasem samodzielnym konstruktorem. Wtedy też zrozumiałem jak duży jest rynek audio, jak funkcjonują łańcuchy dostaw, ile kosztuje wytwarzanie i jak się mają koszty pracy do ceny sprzętu na półce, oraz ile jest w tym wszystkim marży dla producenta. 

Zawsze pragnąłem mieć własną markę i jakieś 20 lat temu wraz z żoną Cathy, która jest dyrektorem finansowym, postanowiliśmy zrealizować ten pomysł. Ona została mózgiem przedsięwzięcia, a ja facetem od tworzenia.


[img:7]Dan i Cathy Laufman

Bardzo łatwo zostać producentem hi-endu i budować drogi sprzęt pompując w niego dziesiątki tysięcy, by rozwiązywać kolejne problemy, ale dla mnie prawdziwym wyzwaniem jako dla inżyniera i stratega jest znalezienie rozwiązań na akceptowalnym poziomie kosztów. Musisz się wykazać kreatywnością i rozwagą podczas wydawania, bo pieniądze wydawane na błyskotki nie przyniosą zwrotu z inwestycji. 

Celem Emotiva jest budowanie naprawdę wydajnych urządzeń, przy zachowaniu bardzo konkurencyjnych cen. Gdy popatrzysz na nasze projekty, to współdzielą one między sobą wiele rozwiązań jak, chociażby w serii BasX – robimy to, by móc zwiększać ilość zamawianych jednakowych części, bo to pozwala obniżać koszty. Sprzedajemy dzięki temu znacznie więcej, niż ludzie skłonni są sobie wyobrazić, a to zapewnia nam możliwość ekonomicznego skalowania produkcji. 

Biorąc do ręki nasz produkt, ludzie natychmiast i bezbłędnie wyczuwają jego prawdziwą jakość i wartość – to z nimi rezonuje, a nam jako Emotiva pozwala odnosić kolejne sukcesy. Co więcej, jeśli jako nasz klient natrafisz na jakikolwiek problem, to możesz się w każdej chwili skontaktować z nami bezpośrednio, lub przez naszych partnerów jak SoundClub i gwarantuję, że zostaniesz troskliwie obsłużony, a problem rozwiązany.
Oferujemy poziom wsparcia, który wykracza daleko poza to, czego można by się spodziewać po poziomie naszych cen. Każdego klienta traktujemy tak, jakby właśnie podjechał nowym Rolce Royce’em i nie ma znaczenia jak duże zamówienie wcześniej złożył. Nasi klienci mają być zadowoleni i szczęśliwi. Możesz nie zapamiętać kto cię w życiu potraktował dobrze, ale na pewno nie zapomnisz ludzi, którzy cię potraktowali źle.  


[img:4]Kolumny podłogowe Emotiva to realizacja koncepcji kina w stylu IMAX – gdzie każdy kanał jest pełnopasmowy z wstęgowym tweeterem i potężnym własnym basem / można też skorzystać z modeli regałowych i dopalić je basem z zewnątrz, gdyż subwoofery luzem firma również posiada
(kliknij)

[img:6]Coś bez czego dobrego kina nie ma – solidny kanały centralne, a nie jakieś miniaturowe protezy

Słowem komentarza dodam jeszcze, że większość nowych klientów trafia do nas z polecenia znajomych i sąsiadów. Nasz marketing przyciąga, a rynek rozwija się w sposób organiczny, dzięki osobom podążającym za marką. Bardzo to lubię, bo gdy ludzie cię lubią, to polecają przyjaciołom… a to karmi firmę i pomnaża środki na tworzenie kolejnych nowoczesnych produktów.

Moim zdaniem najlepszy sposób na rozwój firmy, to l
ojalność wobec marki –  to coś, co ma ogromną siłę. 


[img:8]RMC-1 – 16-kanałowy procesor kina domowego z Dolby Atmos & DTS:X
(kliknij)

– Wskaż proszę jeden produktu, z którego jest najbardziej dumny.

Pod względem ogromu włożonej wiedzy inżynierskiej, niewątpliwie jest to procesor RMC-1, nad którym zresztą nadal pracujemy. To żywy i ewoluujący projekt, którego nie przestajemy rozwijać. Mało która firma naszych rozmiarów byłaby w stanie zrobić we własnym zakresie wszystko to, co my, a my sami rozwijamy procesory DSP, dekodery, HDMI… i czynimy to z wielkim zaangażowaniem.
Inwestujemy miliony dolarów, ale w zamian jesteśmy pozycjonowani na rynku w szczególnym miejscu, a kolejne pokolenia klientów mają świadomość naszego istnienia. 
U nas nic nie jest jednorazowe, ponieważ urządzenia są upgradowalne. Jeśli nawet masz najstarszą wersję naszej platformy, to nic nie stoi na przeszkodzie, by w prosty sposób ją zaktualizować do najnowszej. To wszystko odbywa się bez konieczności wyrzucania starego urządzenia. Wierzymy, że to najlepszy sposób na zapobieganie starzeniu się moralnemu elektroniki


[img:2]XPA-DR1 / XPA-DR2 / XPA-3 / XPA-5 / XPA-7 / XPA-9 to końcówki mocy od monofonicznej po 9-kanałową, a to pozwala na skrojenie wraz z procesorem RMC-1 dowolnej instalacji kinowej na miarę
(kliknij)

[img:3]Seria BasX
(kliknij)

Poza procesorem, który jest kluczowym z naszych produktów, najbardziej dumny jestem z serii BasX, co oznacza Basic X – to nasza linia budżetowa. Jej przyjęcie przez rynek jest fenomenalne, a wielu, szczególnie młodych ludzi może dzięki temu wejść do świata muzyki wysokiej jakości.
Sprzedajemy ogromne ilości tych urządzeń. Wyglądają świetnie, grają świetnie i wszyscy recenzenci podkreślają fakt, że reprezentują szczególnie korzystny stosunek ceny do osiągów. 

To chyba nasza najlepsza wizytówka jako firmy – zaskakująco wysokiej jakości wykonanie i brzmienie jak za te pieniądze. 


[img:5]Jedna z tegorocznych nowości – BasX A1 Monoblock Power Amplifier

 (kliknij)

Warto dotrzeć do historii firmy, gdyż to, co powiedział nam Dan to ledwie liźnięcie wierzchołka góry lodowej. Za sukcesami marki stoi bowiem gigantyczne doświadczenie inżynierskie jej szefa.


[img:9]Mając w portfolio takie zabawki jakie posiada Emotiva, można postawić kino na topowym światowym poziomie

Wzmacnianie Kolumny

Gdzie kupić?

EMOTIVA EMOTIVA www.emotiva.com

Dystrybucja w Polsce:

SoundClub - dystrybucja

adres:
ul. Skrzetuskiego 42 02-726 Warszawa

Sklepy muzyczne > EMOTIVA rozwiń listę sklepów

reklama
Może Cię zaciekawić:
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz