24 czerwca 2023 08:36
Waldemar Nowak INFOAUDIO.PL Info MIP sp. z o. o ul. Działdowska 12 01-184 Warszawa

ULTRASONE: SIGNATURE PURE - wytną konkurencję, nowy standard słuchawek w nieprawdopodobnie niskiej cenie

Zaglądając do ULTRASONE nie wiedziałem co mnie czeka, a czekała rewolucja... o której wyczerpująco opowiedział dyrektor generalny bawarskiej firmy – Michael Willberg. 
ULTRASONE od zawsze był mocny na rynku pro i konsumenckim, ale to, co zaprezentowali w tym roku ma spore szanse wyciąć w pień konkurencję w obu grupach. 


[img:1](kliknij)

[img:9]Dyrektor generalny Michael Willberg i dyrektor operacyjny Robert Winterhoff (w granatowej marynarce ze znaczkiem w klapie na poprzednim zdjęciu) osobiście demonstrowali zalety nowych słuchawek

ULTRASONE pokazał całkiem szeroką gamę nowych modeli – zaczynając od SIGNATURE PURE za 169 Euro (ta cena nie uwzględnia naszego bandyckiego VATu, który według rządu jest podobno wysoki dla dobra obywateli), przez zupełnie nowe SIGNATURE FUSION z 45 mm przetwornikiem, po SIGNATURE MASTER Mk2 za 699 Euro. 


[img:6]SIGNATURE PURE

(kliknij)

Michael Willberg (CEO Ultrasone): Dobrą rzeczą, gdy mówimy o modelu SIGNATURE PURE jest to, że od dwóch lat współpracujemy z bardzo dobrze znanym w branży produkcyjnej managerem — Robertem Winterchoffem. Wykorzystał on wszelkie swoje kontakty, by obniżyć koszty i żeby nie być gołosłownym, cena jaką udało się osiągnąć… no nigdy nic równie dobrego i taniego nie mieliśmy w ofercie.
Wcześniej seria SIGNATURE zaczynała się od 549 Euro, a teraz od 169 Euro, więc sam widzisz, jaka to różnica, a mówimy tu o 50 mm przetworniku, S-Logic3 Sound, odłączanych przewodach, wymiennych padach, oraz przyjaznemu środowisku opakowaniu zawierającemu zero plastiku i oczywiście jak to zawsze u nas zostały one zaprojektowane do wieloletniego użytkowania bez uszczerbku dla ich stanu i jakości. 

Brzmienie słuchawek jest absolutnie fenomenalne, ponieważ jest to S-Logic3 Sound oferujący niesamowitą wręcz scenę. Sami tego nie wymyśliliśmy — to była odpowiedź na zapotrzebowanie naszej społeczności, która wyraźnie nam powiedziała czego oczekuje. Od siebie dołożyliśmy zbliżenie się do krzywej Harman’a, która to dała brzmienie bardzo odmienne od tego, co robiliśmy wcześniej, czym idealnie dostroiliśmy się do potrzeb naszych klientów. 

Tak więc na początku społeczność zagłosowała, a teraz tu na wystawie widzimy, że liczba pozytywnych reakcji jest ogromna (ja też się pod tym podpisuję). 100% testujących jest na TAK, nie uwierzysz, ale nie trafiła się jeszcze ani jedna osoba, która by powiedziała, że to nie jej smak (rozmawialiśmy trzeciego dnia wystawy).
Większość ludzi już po kilku sekundach mówi „WOW ile za to chcecie?”.
Pierwszego dnia pytaliśmy: „A ile byś dał?” i najczęściej padały odpowiedzi z przedziału 400-800 Euro. Gdy mówiliśmy, że 169 widać było niedowierzanie, bo te słuchawki naprawdę są więcej warte. 


[img:4]SIGNATURE PURE
(kliknij)

Naszą propozycję jest, by SIGNATURE PURE stały się nowym standardem dla branży. Trwałe jak skała, ze wspaniałym brzmieniem, ze wszystkimi benefitami, jakie oferuje S-Logic3, łącznie z niższym poziomem ciśnienia na błonę bębenkową, a co za tym idzie mniejszym zmęczeniem słuchu — możesz w nich pracować godzinami np. w środowisku studia nagraniowego lub radiowego. Jeśli jesteś właścicielem studia i ty lub twoi inżynierowie korzystający z innych słuchawek muszą sobie robić 10-miniutowe przerwy dla złapania oddechu, to tracisz godziną dziennie ich czasu pracy. 
Tu poziom przejrzystości i szczegółowości jest wręcz doskonały, więc i twój „wyrób” będzie doskonały i właśnie dlatego będziemy się starali uczynić z SIGNATURE PURE standard. 

Do słuchawek oferujemy trzy rozmiary padów, jeśli więc uznasz, że 25 mm, które my uważamy za optymalny kompromis oddają za dużo basu (krzywa Harman’a jest w tym zakresie lekko podbita — red.), możesz się przesiąść na 20 mm, które dadzą bardziej liniową odpowiedź, lub jak preferują nasi przyjaciele z Ameryki na 30 mm i wtedy otrzymasz potężny bas. Masz więc do dyspozycji trzy opcje na dostrojenie słuchawek. W standardzie dostarczamy 25. 

Krzywa Harman’a poza tym podbiciem basu jest bardzo liniowa w zakresie tonów średnich, nie masz więc tej „wanny”, jaką oferuje wielu producentów (podbity dół i góra pasma — red.). Jeśli wejdziesz na naszego Facebooka lub LinkedIn znajdziesz wrażenia Leslie Mándokiego (znany producent muzyczny występujący kiedyś w grupie Dschinghis Khan – red.), który testował już te słuchawki i powiedział, że: „tu gra się toczy na środku pasma”. Dokładnie to dostarczamy, fantastyczny środek, to czego potrzebują zawodowcy. 


Od siebie dodam, że w moim odczuciu SIGNATURE PURE w ogóle nie powinny istnieć, bo za tak małe pieniądze po prostu nie wypada, by słuchawki tak dobrze brzmiały. Powiedziałem swoje. 

Pomyślano o wszystkich - nowe ULTRASONE SIGNATURE dla studia, audiofila i Dj'a


[img:3]Na stoisku w celach demonstracyjnych leżały PRO 550, które od 17 lat pracują w studio nagraniowym Red Rock Studios należącym do Leslie Mándokiego i nadal działają. Oczywiście widać, że przez ten czas dostały w kość, ale jak zapewnił mnie pan dyrektor: "Gdyby wysiadły, to byśmy je naprawili, bo nie produkujemy plastikowych śmieci, tylko produkty jakościowe."
(kliknij)

[img:5]SIGNATURE MASTER Mk2
(kliknij)

[img:2]NAOS PRO — mobilny DAC-wzmacniacz dla wymagających / obsługuje pliki od PCM i DSD po DXD i MQA / ma zarówno niezbalansowane wyjście 3,5 mm, jak i zbalansowane 4,4 mm Pentaconn / aluminium + włókno węglowe / idealny towarzysz smartfona

[img:8]AMADEUS — hi-endowa i ponoć znakomita (nie słuchałem) dokanałowa hybryda planarno-magnetyczno-dynamiczna

[img:7]W gablocie pokazano również prototyp czegoś, co jak widać było utajnione i nie powiedziano mi nic więcej poza tym, że mogę popatrzeć :)
(kliknij)

Z mikrofonem Przenośne Zamknięte Dokanałowe Nagłowne Przewodowe Słuchawki Domowe DAC/wzmacniacz słuchawkowy Hi-res słuchawki

Gdzie kupić?

ULTRASONE ULTRASONE ultrasone.com

Dystrybucja w Polsce:

MIP sp. z o. o

adres:
ul. Działdowska 12 01-184 Warszawa

Sklepy muzyczne > ULTRASONE rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz