Impreza urodzinowa Fabryki Trzciny

Impreza urodzinowa Fabryki Trzciny

30 listopada 2006, 14:30
Warszawskie Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny obchodziło 28 listopada swoje trzecie urodziny.

Impreza jubileuszowa połączona była z premierą albumu muzycznego „Sygnowano Fabryka Trzciny”. Dwupłytowy album zawiera utwory wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat wystąpili na scenie Fabryki.

Licznie przybyłych na imprezę gości powitał gospodarz wieczoru - twórca i właściciel mieszczącej się na Pradze Fabryki, Wojciech Trzciński. Wraz z synem Stanisławem Trzcińskim, współwydawcą płyty „Sygnowano Fabryka Trzciny”, podziękował tym, którzy od początku wierzyli w, jak się początkowo wydawało, „nieco szalony” pomysł i swoimi działaniami wspierali Artystyczne Centrum.
Na imprezie jubileuszowej Fabryki, nie mogło zabraknąć występu prawdziwej, muzycznej gwiazdy. Urodzinowy koncert zagrała norweska wokalistka Anja Garbarek, córka słynnego jazzmana Jana Garbarka, która z okazji urodzin Fabryki po raz pierwszy dała koncert w Warszawie. Artystka wystąpiła na scenie ze swoim niezwykle oryginalnym, nieco mrocznym i jednocześnie fascynującym repertuarem.

Fabryka Trzciny od początku swojego istnienia do współpracy zaprasza mniej lub bardziej znanych, ale zawsze niezwykle cenionych artystów, o bardzo wysokim merytorycznie repertuarze muzycznym. Najlepszym odzwierciedleniem muzycznego programu artystycznego pierwszych trzech lat funkcjonowania Centrum, są utwory zawarte w albumie „Sygnowano Fabryka Trzciny”. Na składance pojawili się między innymi: Sophie Solomon, Gabin, Chris Botti, Nicola Conte, Macy Gray, Paris Combo, noJazz, Anna Maria Jopek, Mino Cinelu, Lech Janerka, Sistars, Maria Peszek.

Aby uczcić trzecie urodziny Centrum Artystycznego, do Fabryki przybyło mnóstwo znakomitych gości. Wśród nich byli między innymi Stanisław Sojka, Andrzej Chyra, Dorota Miśkiewicz, projektant Maciej Zień, Irena Eris, Paulina Młynarska wraz z Michaelem Moritzem, Kasia Stankiewicz.

Po wysłuchaniu koncertu Anji Garbarek, goście do późnych godzin nocnych bawili się w rytmach granych przez DJ Sparky-ego.

Impreza zorganizowana została dzięki wsparciu głównego sponsora – producenta wina Carlo Rossi a także firmy Orange.
STX JAMBOREE - połączona w 2006 roku struktura AGENCJI JAMBOREE, istniejącej na rynku od 1991 roku, oraz STX RECORDS (BA Booking Agency), istniejącej od 1997 roku, jest obecnie najszybciej rozwijającą się firmą w branży muzycznego BTL i PR, pionierem we wprowadzaniu nowych rozwiązań marketingowych i strategicznych oraz kompleksowej obsługi klienta. STX JAMBOREE specjalizuje się w marketingu muzycznym – zespole kompleksowych działań z zakresu marketing services, czyli eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, PR, ambient mediów itd., których celem jest wzrost sprzedaży promowanych za pomocą muzyki produktów. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych (eventów), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones), festiwali (m.in.: sześć edycji Festiwalu Jazz Jamboree); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout); pozyskiwanie licencji do muzyki do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i showbusinessu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.

[img:3]
[img:1] [img:2]


FOTO: Adam Danisz/ Studio 69
Copyright © INFOMUSIC 2024