12 listopada 2020 09:00
Info ARCADE AUDIO Sp. z o.o. ul. Galicyjska 2 32-091 Michałowice k/Krakowa

Kościół Mozaikowy obchodzi 50 lat z systemami RCF Touring & Theatre

Z ponad 50-letnią służbą i pracą społeczną, Kościół Tabernakulum, znajdujący się w Clarksville, Tennessee, zdecydował w 2017 roku, że aby nadążyć za swoim ogromnym wzrostem, przejdzie monumentalną zmianę wraz z wielkim nowym projektem budowlanym, aby ponownie stać się Kościołem Mozaikowym - dodając 65 000 stóp kwadratowych do kampusu, w tym 1 500 miejsc siedzących.

Kiedy firma zajmująca się audio i integracją, Holly Media została poproszona o nadzór nad rozbudową przestrzeni widowiskowej, właściciel Fred Holly, z ponad 30-letnim doświadczeniem pro audio, poprowadził projekt.

 

Wraz z nową dynamiką i zmieniającymi się potrzebami, zmienił się zakres służby - stało się to nowym dziełem. Tabernakulum wydawało się staromodne. Nazwa nie pasowała do demografii naszego kościoła, ponieważ jest bardzo różnorodna - i kwitnie. Nowy Kościół Mozaikowy chciał to odzwierciedlić.

Fred Holly - włściciel Holly Media

 

[img:1]

 

Pierwotna budowla była mniejszym sanktuarium (około 200 miejsc) i przez wiele lat nie miała wystarczającej przestrzeni. Kościół zaadaptował się do większych zgromadzeń poprzez rozszerzenie niedzielnych nabożeństw do czterech dziennie. Ostatnio poprzez COVID, kościół był mobilny, przenosząc swoje nabożeństwa do miejscowego liceum, zastawiając i niszcząc parking każdego tygodnia.

Poza ogólną budową, Holly skupił się głównie na przestrzeni wykonawczej, a następnie na zakupie systemu audio i jego instalacji.

 

Początkowo z moimi pomysłami na kształt pomieszczenia, nie chciałem później napotykać na żadne problemy. Chciałem, aby dyfuzja była całkowicie naturalna - z rozproszeniem na ścianach i obróbką powierzchni.

Fred Holly - włściciel Holly Media

 

Holly Media nie tylko radzi sobie z wyzwaniami pomiędzy projektowaniem przestrzeni a instalacją systemów nagłośnieniowych. Firma zaangażowała rownież jeden ze swoich zaufanych zasobów w zakresie zaawansowanych technik powierzchniowych i tłumienia dźwięku.

 

[img:2]

 

Zazwyczaj, gdy klienci pokazują mi plany kościoła, to oczywiste, że architekci nie wiedzą nic o akustyce. Są bardziej skoncentrowani na tym, jak to będzie wyglądać, a nie na tym, jak to będzie brzmiało.

Jay Perdue - właściciel i projektant Perdue Acoustics

 

Po pierwszym spojrzeniu Perdue wiedział coś o tej nowej przestrzeni, była bardzo wyjątkowa.

 

Kiedy pierwszy raz zobaczyłem projekt pokoju, pomyślałem, że Fred naprawdę odrobił swoje zadanie domowe. Kształt pokoju był bardzo ładny, bez rogów do pokonania. Sprawdziłem wszystkie paralelizmy i stwierdziłem, że odbicie na tylnej ścianie było nieistotne. Nie tylko sprawdzam pomieszczenie pod kątem echa i pogłosu, ale również przeprowadzam testy zrozumiałości. Po 13-punktowym sprawdzeniu w całym pomieszczeniu, ma najbardziej płaską odpowiedź, jaką kiedykolwiek widziałem.

 Jay Perdue - właściciel i projektant Perdue Acoustics

 

[img:3]

 

Holly współpracował z większością głównych marek audio i szukało systemu dźwiękowego, który by go dostarczył.

 

Będąc w tym biznesie tak długo jak ja, pochodzę ze starej szkoły myśląc, że posiadanie solidnego, ciężkiego pudła dawałoby również solidne pasmo przenoszenia - lub szansę na to. Na początku myślałam, że znajdę platformę JBL V 20, ale w duchu transformacji, chciałam znaleźć coś nowego.

Fred Holly - włściciel Holly Media

 

Kiedy Holly został skierowany do RCF i przedstawiony Jimowi Reedowi (specjalista ds. produktów z RCF i projektantowi systemu), jego ciekawość nabrała tempa.

 

Kiedy rozmawialiśmy, Jim powiedział, że jest gotów osobiście zademonstrować platformę TT od RCF. Wysłałem mu ostatni schemat pomieszczenia, a on zwrócił rysunek EASE. Wtedy ja na to: "kiedy możesz przyjść?" Byłem bardzo podekscytowany tymi możliwościami.

Fred Holly - włściciel Holly Media

 

Reed przygotował kompletny system, który zawierał: 16 [2x8] Aktywnych modułów liniowych TTL 55-A, cztery towarzyszące im aktywne subwoofery TTS 56-AS, dwa aktywne monitory podłogowe TT 25-CXA i cztery aktywne monitory TT 20-CXA dla sceny. W celu zwiększenia zasięgu Reed dodał również dziewięć aktywnych modułów line array HDL 26-A do wypełnienia środkowego i przedniego. Za sterami znajduje się konsola mikserska Allen & Health dLive s7000.

 

Wyciągając wszystko z pudełka, byłem mile zaskoczony jego wagą (moduł TTL 55-A). To jest hardcore, człowieku. (śmiech) Jestem starym wojskowym facetem, więc wiem, że jeśli coś jest ciężkie, to musi być drogie.

Fred Holly - włściciel Holly Media

 

[img:4]

 

Kiedy wszystkie produkty były już wyjęte z pudełek i podwieszone, Holly też był zaskoczony, kiedy trzeba było przetestować nagłośnienie. Po zakończeniu instalacji, specjalista ds. produktów z RCF, Zachary Anthony, został sprowadzony w celu przeprowadzenia strojenia, optymalizacji i szkolenia.

 

Jakość dźwięku z platformy TT jest wyjątkowa, a w połączeniu z zabiegami akustycznymi pomieszczenie jest prawie idealna. Zatrzymałem się na 110db w pozycji miksowania. Słuchanie tego systemu jest jak słuchanie gigantycznej pary monitorów studyjnych - ten pokój to absolutna przyjemność miksowania.

Fred Holly - włściciel Holly Media 

 

Kościół Mozaikowy świętował z odległym zgromadzeniem około siedmiuset dumnych parafian i wielu, którzy przyczynili się do jego odrodzenia.

 

Nie wiem, gdzie możesz się udać, aby doświadczyć lepszego dźwięku. Przestrzeń widowiskowa w Mosaic jest najlepszą, jaką kiedykolwiek słyszałem. Nie mogę powiedzieć, że słyszałem lepszą.

 

Zdjęcia dostarczone przez: Holly Media Services

więcej: www.rcf.it
Nagłośnienie Systemy AV

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > RCF rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz