10 grudnia 2020 10:00
Info ARCADE AUDIO Sp. z o.o. ul. Galicyjska 2 32-091 Michałowice k/Krakowa

Systemy RCF HDL 6-A nagłośniły walkę bokserską na ulicach Phoenix

Z długą ale bogatą historią, profesjonalny boks niesie ze sobą niezaprzeczalną mistykę. Powab jasnych świateł, efektowne zapowiedzi spikera, a także starcia bokserów wyzwolonych przez ikoniczny gong.

Jednak dla większości wydarzeń w 2020 roku brakuje jednego głównego elementu - ryku fanów zgromadzonych wokół ringu. Kiedy Arizona Sound Productions została zatrudniona do produkcji wideo i dźwięku dla serii pojedynków bokserskich w całych Stanach Zjednoczonych, otrzymali oni nowe procedury i unikalne wyzwania.

 

Praca w tym roku była co najmniej interesująca. Z ograniczeniami COVID zmuszeni byliśmy być bardziej kreatywni i myśleć nieszablonowo. Mieliśmy okazję stworzyć coś innego dla widzów będących w domach. Bez publiczności możemy umieścić ring bokserski w dowolnym miejscu w plenerze i sprawić, by wyglądał świetnie w TV.

Jared Jasinski - właściciel i główny inżynier Arizona Sound Productions

 

[img:1]

 

Arizona Sound Productions rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku od małych i średnich rozmiarów instalacji kościelnych i szkolnych, przechodząc do nagłośnienia imprez na żywo i festiwali. Stamtąd firma rozrosła się do organizacji większych imprez dla klientów z listy Fortune 500, serii koncertów MTV oraz wsparcia dla Super Bowl XLIX w 2015 roku na stadionie Uniwersytetu Phoenix w Glendale Arizona.

15 sierpnia 2020 roku AZSP wystawiła scenę w Oklahomie, tworząc historię boksu według koncepcji "walk ulicznych". Klienci AZSP - Holden Productions i Matchroom Boxing - zrezygnowali z meczu bokserskiego w centrum Tulsy na rzecz pojedynku Cecilii Brækhus, broniącej tytułu Women's Welter Weight, przeciwko rywalce Jessice McCaskill. Mecz został rozegrany na skrzyżowaniu East 5th Street i South Boston Avenue, gdzie nie było kibiców. Na całą noc akcji obowiązywały protokoły medyczne i ścisłe wytyczne dotyczące dystansu społecznego.

 

To był intensywny proces. Badanie na obecność COVID było wymagane dla wszystkich w mojej załodze jeszcze przed wyjazdem do Oklahomy, a potem ponownie, gdy przyjechaliśmy. Kiedy już wszyscy zostaliśmy sprawdzeni, nasz kierowca zabrał nas do hotelu, gdzie otrzymaliśmy opaski na nadgarstki w ramach kwarantanny. Następnie sztabowy odprowadził nas prosto do naszych pokoi, gdzie zostaliśmy poddani kwarantannie przez dwa dni. To było dziwne uczucie, ale miło było przebrnąć przez szczegóły, skończyć prace CAD, wykonywać połączenia ZOOM i mieć trochę czasu na przejrzenie naszego planu zajęć na ten tydzień. To nie jest zabawny proces, ale mimo wszystko cieszymy się, że możemy pracować.

 Jared Jasinski - właściciel i główny inżynier Arizona Sound Productions

 

[img:2]

 

Używając EASE Focusa do określenia punktów zawieszenia i kątów, AZSP zaprojektował mały system liniowy z 16 aktywnych modułów RCF HDL 6-A. Klastry linowe zostały zawieszone wokół ringu bokserskiego, aby pokryć poziom podłogi, w tym sędziów, zawodników, personel i ekipę produkcyjną.

 

Moduły HDL 6-A zmieniły naszą grę. To świetnie brzmiący, potężny głośnik w niesamowitej cenie. Od razu wskoczył na pokład. Mogliśmy zawiesić je na rampie na małe koncerty, budując 10-modułowe klastry na festiwale - to bardzo wszechstronna paczka. Zbudowaliśmy 4 modułowe klastry w stereo wiszące nad ringiem po północnej stronie, aby pokryć pomost, 3 modułowe klastry po południowej stronie, i jedna paczka na wschód i zachód, w zasadzie prosto w dół, aby dotrzeć do powierzchni podłogi.


Dla lepszego kopnięcia dodaliśmy sześć RCF SUB 8003-AS pod ringiem. Chcieliśmy mieć wystarczająco dużo dźwięku, aby stworzyć tę "żywą energię", kiedy bokserzy zejdą na pomost. Zbudowaliśmy ściany wideo LED dla wejścia i nad ringiem oraz stworzyliśmy większość projektu oświetlenia z lokalną firmą Omni Lighting. Posiadając piorunujący dźwięk, system RCF działa perfekcyjnie w tym co robimy.

 

Przy tak wielu imprezach sportowych, które w czasie pandemii nie mają fanów, wiele firm produkcyjnych korzysta z okazji, aby wypełnić luki. Doświadczenia telewizyjne dla kibiców zmieniły się tylko nieznacznie, ale w pewnym sensie energia z tłumu w dużej mierze przyczynia się do "atmosfery na żywo". "Nie dodaliśmy żadnego szumu tłumu ani nic podobnego. Skorzystaliśmy z tego, że uchwyciliśmy naturalne, miejskie dźwięki, które nadały całości surowego, miejskiego klimatu. Dookoła ringu ustawiliśmy mikrofony ambientowe, aby uzyskać dźwięki ciosów zawodników i tego typu rzeczy. Wszystkie latarnie uliczne zmieniały kolory przez cały mecz - wizualnie był to miły akcent.

 Jared Jasinski - właściciel i główny inżynier Arizona Sound Productions

 

[img:3]

 

Arizona Sound Productions będzie kontynuować tournee z konferencjami prasowymi, ważeniem i meczami bokserskimi, przez różne stany w USA. Według Jareda Jasińskiego, nowe partnerstwo jest opisywane jako idealne rozwiązanie, które powstało w wyniku przebywania we właściwym miejscu o właściwym czasie.

 

Pierwotnie walka Jacobs/Chavez miała odbyć się w Vegas, jednak ostatecznie zorganizowano ją w Phoenix. Jest kilka miejsc w centrum Phoenix, gdzie mamy zainstalowane systemy domowe i polecili nas do pomocy na konferencji prasowej. Zaczęło się od tego, że byliśmy dostępni żeby założyć mikrofony i powiesić kilka banerów, a skończyło się pełnym koncertem produkcyjnym na wyprzedanej walce na arenie po drugiej stronie ulicy. Tej nocy sprawy potoczyły się trochę szaleńczo - w 5 rundzie Chavez wywołał bójkę i prawie wybuchły zamieszki. Na szczęście nic nie zostało uszkodzone!

 Jared Jasinski - właściciel i główny inżynier Arizona Sound Productions 

 
więcej: www.rcf.it
Nagłośnienie

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > RCF rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz