17 marca 2025 08:00
Info Aplauz Sp. z o.o Aplauz Sp. z o.o tel: +48 (22) 751 42 39 www.aplauzaudio.pl

Rozwiązania Sennheisera i Neumanna na GRAMMY Awards

The Weeknd i Lady Gaga skorzystali z rozwiązań Sennheisera i Neumanna podczas swoich występów na 67. gali rozdania nagród GRAMMY. Uroczystość odbyła się 2 lutego i była transmitowana na żywo z Crypto.com Arena w Los Angeles. Wieczór wypełniony był występami gwiazd, w tym The Weeknd, Shakiry, Lady Gagi, Janelle Monáe, Cynthii Erivo i Shaboozey, zespoły których wybrały mikrofonowe rozwiązania Sennheisera i Neumanna, w tym bezprzewodowy system Digital 6000

W tym roku ceremonia wyglądała zupełnie inaczej, ponieważ została przeprojektowana, aby skupić uwagę na sytuacji w Los Angeles i zebrać fundusze na wsparcie dla osób dotkniętych bezprecedensowymi pożarami w całym mieście. Podczas weekendowych transmisji GRAMMY Recording Academy zebrała ponad 24 miliony dolarów na pomoc w walce z pożarami za pośrednictwem MusiCares, przy wsparciu sponsorów korporacyjnych, takich jak Sennheiser Group. Działania Recording Academy pokazały, jak szybko szeroko rozumiana branża muzyczna zjednoczyła się, aby dokonać realnej zmiany w społecznościach Los Angeles.

 

Wyjątkowe występy z okazji najważniejszej nocy muzyki

Najważniejszym momentem wieczoru był popis The Weeknd, który dał niespodziewany występ, zapowiedziany przez CEO Recording Academy Harvey'a Masona jr. i zawierał dwa nowe utwory, „Cry For Me” i „Timeless” z niedawno wydanego albumu Hurry Up Tomorrow. Wokalista R&B został również nominowany do nagrody Best Melodic Rap Performance. Artysta skorzystał z kapsuły MD 5235 na mikrofonie SKM 5200-II z odbiornikiem EM 3732, co zapewniło bezproblemowy przebieg widowiska.

Wśród godnych uwagi występów znalazło się show królowy muzyki latynoskiej Shakiry, która zdobyła czwartą nagrodę GRAMMY za album Las Mujeres Ya No Lloran. Jej występy „Ojos Así” i „Shakira: Bzrp Music Sessions, Vol. 53” były napędzane przez serię Digital 6000 firmy Sennheiser i kapsułę MM 435.

 

Kapsuła była świetna, ponieważ Shakira była przed całym nagłośnieniem. Była w samym centrum na widowni, wszystko było szeroko otwarte, a potem wylądowała na scenie B. To były trudne warunki, a te kapsuły wyszły z tego po mistrzowsku.

John Harris - inżynier muzyki nadawanej

 

[img:1]
Fot. Materiały prasowe producenta

 

Hołd dla ponadczasowego Quincy Jonesa wybrzmiał magicznie

Z tego samego powodu niezawodny, wysokiej jakości sprzęt na występ Janelle Monáe nie podlegał negocjacjom. Piosenkarka, która oddała hołd zmarłemu Quincy Jonesowi wykonując hit Michaela Jacksona „Don’t Stop ‘Til You Get Enough”, zaczęła na scenie, po czym wybiegła na widownię, tańcząc na stole, rzucając komuś mikrofon, a następnie biegnąc około 35 metrów z powrotem na scenę. Była to wymagająca technicznie sekwencja, która trwała nieprzerwanie, podczas gdy używano bezprzewodowego systemu Digital 6000.

Podczas tego samego występu-hołdu gwiazda musicalu Wicked, Cynthia Erivo, występowała z Herbie Hancockiem śpiewając „Fly Me To The Moon” – piosenkę zaaranżowaną przez Jonesa w 1964 roku dla Franka Sinatry i Counta Basiego. Dzięki kapsule Neumann KK 205, mikrofonowi SKM 6000 i odbiornikowi EM 6000, głos Erivo był powalający.

 

Cynthia brzmiała niesamowicie. Ona jest jedną z tych wokalistek, które wiedzą, jak używać tej kapsuły, jak być blisko niej, jak się od niej odsunąć i jak używać jej tak, jak robił to wielki Tony Bennett. Ci artyści rozumieją mikrofon na tyle dobrze, aby dać ci występ, jakiego od nich oczekujesz, i używają go jak pędzla. Jej wiedza, bliskość z kapsułą i jej głos sprawiły, że było to magiczne.

John Harris - inżynier muzyki nadawanej

 

Perfekcja w trudnych warunkach

 

W ciągu ostatnich kilku lat mikrofony Sennheiser i Neumann działały niesamowicie. Mają piękną kierunkowość i możliwości, które pasują do tego, co potrafię. Ich zdolność adaptacji i różne środowiska, w których można je zastosować, dają niezawodny, świetnie brzmiący efekt. To najgorsze okoliczności, w których można umieścić mikrofon, a one po prostu działają wszędzie.

John Harris - inżynier muzyki nadawanej

 

Lady Gaga, która zdobyła tego wieczoru GRAMMY za swój singiel z Bruno Marsem „Die With A Smile”, wyszła na scenę ze swoim kooperantem, aby wykonać cover „California Dreamin’”. Występ opierał się na kapsule MD 5235, mikrofonie SKM 5200-II i bezprzewodowym odbiorniku EM 3732, dzięki czemu potężny głos gwiazdy mógł zabłysnąć krystalicznie czystym dźwiękiem. Dla widzów był to piękny hołd dla Los Angeles po pożarach lasów w zeszłym miesiącu.

Debiutujący wokalista Shaboozey wykorzystał swój czas podczas występów Best New Artist jako okazję do wykonania swoich twangowych hitów: „Good News” i nominowanego do nagrody GRAMMY „A Bar Song (Tipsy)”. Podobnie jak w przypadku występów Monáe i Erivo, uzyskanie spójnego brzmienia nie było łatwym zadaniem ze względu na złożone sekwencje z udziałem kilku artystów, wiele szybkich zmian i wiele lokalizacji na scenie i wokół niej. Na szczęście jednak dzięki Digital 6000 „wszystko poszło świetnie”, mówi Harris.

 

Mieliśmy kilka nowych MD 421 Kompakt, które absolutnie uwielbiam. Były najlepsze, ponieważ musiały być małe i łatwe do zamontowania oraz często umieszczane na zestawach perkusyjnych... Małe, lekkie i wspaniałe. Mieliśmy je również na kilku wzmacniaczach gitarowych.

John Harris - inżynier muzyki nadawanej

 

[img:2]

 

Wsparcie dla sceny muzycznej Los Angeles po tragedii

Tegoroczna transmisja była szczególnie pełna historycznych momentów, ponieważ została przeprojektowana w celu zebrania funduszy na MusiCares Fire Relief – fundusz przeznaczony na pomoc osobom dotkniętym niedawnymi pożarami lasów w Los Angeles poprzez dystrybucję doraźnego wsparcia finansowego związanego z kosztami ewakuacji, wymianą i naprawą instrumentów, uszkodzeniami domów, opieką psychologiczną i innymi podstawowymi potrzebami życiowymi dla profesjonalistów muzycznych. Przez cały wieczór przemysł muzyczny, w tym artyści, wytwórnie płytowe, platformy, sponsorzy korporacyjni i inni, zjednoczyli się, aby odmienić losy społeczności Los Angeles dotkniętych tragedią.

 

Jesteśmy zaszczyceni, że możemy przyczynić się do działań pomocowych MusiCares.

dr Andreas Sennheiser - współdyrektor generalny 

 

Poza naszą darowizną zobowiązujemy się do przywrócenia tego, co zostało utracone, współpracując bezpośrednio z naszymi przyjaciółmi z branży muzycznej, ponieważ pożary w Los Angeles zdewastowały miasto i będą wymagały długoterminowego wsparcia. Obiecujemy, że będziemy nadal wspierać odbudowę tej ukochanej społeczności twórczej, dopóki nie stanie się silniejsza niż kiedykolwiek.

Daniel Sennheiser - współdyrektor generalny

 

Grupa Sennheiser wspiera również odbudowę poprzez udział w inicjatywach wymiany sprzętu we współpracy z Guitar Center Music Foundation i kontaktując się bezpośrednio z osobami dotkniętymi pożarami.

 

Wsparcie i odporność na pożary lasów były niezwykłe. Dzięki partnerom takim jak Sennheiser Group, MusiCares jest w stanie zapewnić bezpośrednią pomoc osobom w pilnej potrzebie. Od doraźnej pomocy finansowej i opieki nad zdrowiem psychicznym po wymianę instrumentów i sprzętu muzycznego, nasze wysiłki zapewniają profesjonalistom muzycznym sieć bezpieczeństwa w obliczu tych trudnych czasów.

Laura Segura - dyrektor wykonawczy MusiCares

 

Więcej informacji o inicjatywie i sposobach wsparcia można uzyskać na stronie internetowej MusiCares Disaster Relief Fund i Guitar Center Music Foundation.

 

więcej: sennheiser.pl
Dynamiczne Mikrofony Nagłośnienie

Gdzie kupić?

Sennheiser Sennheiser www.sennheiser.pl

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Sennheiser rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz