RME ADI-2 Pro FS +9 sklepów - przyjdź przetestuj lub zamów online+

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:


RME ADI-2 Pro FS

Przetwornik AD/DA

Zaprezentowany z okazji jubileuszu RME referencyjny konwerter AC/CA ADI-2 Pro to tak naprawdę kilka urządzeń w jednej obudowie, z których możesz korzystać od razu po wyjęciu z pudełka. Sprzęt cechuje najlepszy w branży współczynnik wymiarów do ilości zainstalowanych funkcji, znakomite parametry techniczne, kryształowo czyste i transparentne brzmienie, oraz dwa, maksymalnie wydajne wyjścia słuchawkowe. Jubileuszowy konwerter AC/CA od RME to:

• High-endowy przetwornik AC/CA profesjonalnej jakości studyjnej,
• Podwójny wzmacniacz słuchawkowy prawdziwie najwyższej klasy,
• Wyjątkowy, cyfrowo-analogowy konwerter USB – najbardziej uniwersalny i wszechstronny,
• High-endowe przetworniki AC/CA i wzmacniacz słuchawkowy dla iPada / iPhone’a,
• Wielo-formatowy konwerter [AES, SPDIF, ADAT] z funkcją monitoringu,
• Rozwiązanie do rejestracji i odtwarzania DSD [Direct Stream Digital],
• Urządzenie AC/CA do pomiarów dźwięku o częstotliwości próbkowania do 768 kHz.

ADI-2 Pro to najbardziej uniwersalny konwerter na rynku; posiada symetryczne i niesymetryczne wejścia oraz wyjścia analogowe, dwa wyjścia słuchawkowe Extreme Power, SteadyClock III, 4-stopniową regulację sprzętową poziomu wejściowego i wyjściowego, procesor sygnałowy DSP, zasilacz zewnętrzny, USB typu Class Compliant, zapewnia obsługę częstotliwości próbkowania do 768 kHz i umożliwia rejestrację DSD oraz odtwarzanie Direct DSD [256 /11.2 MHz].

Analogowo lub Cyfrowo – bogactwo opcji.
ADI-2 Pro wyposażono w dwa analogowe wejścia symetryzowane przez serwo na złączach combo XLR/TRS, dwa niezależne, symetryczne i niesymetryczne wyjścia XLR i TS, dwa wyjścia słuchawkowe stereo Extreme Power na panelu przednim, optyczny port SPDIF we/wy przetwarzający także sygnał ADAT i koncentryczne złącza SPDIF [RCA] oraz AES we/wy [XLR] na przyłączanym kablu będącym w zestawie. Ten uniwersalny zestaw wejść i wyjść zapewnia najwyższą jakość i wszechstronność połączeń osobom, które nie uznają kompromisów w kwestiach dźwiękowych.

Port USB 2 działa w pełnym trybie Class Compliant [UAC 2] i służy do podłączenia kompatybilnych urządzeń iOS, a także do aktualizacji firmware. Wyposażony w zewnętrzny zasilacz z blokowaną wtyczką ADI-2 Pro można również zasilać z baterii, co umożliwia pracę w sytuacjach mobilnych i gdy wymagana jest izolacja galwaniczna.

Jako interfejs do komputera ADI-2 Pro działa w dwóch trybach: stereo [2 wejścia / 2 wyjścia] i wielokanałowym [6 wejść / 8 wyjść]. Od razu po wyjęciu z pudełka jest kompatybilny z systemem Mac OS X. Do pracy z Windows ADI-2 Pro wykorzystuje sterownik dla serii RME MADIface, zapewniający pełną kompatybilność z WDM oraz ASIO i najwyższą wydajność.

Perfekcyjny zapis i reprodukcja dźwięku
Najwyższym celem jest absolutnie referencyjne brzmienie, dlatego w ADI-2 Pro każdy detal ma szczególne znaczenie i swoją historię. Unikalna, 10 warstwowa płyta główna PCB ze specjalnymi warstwami miedzi zapewnia najwyższej klasy, czyste brzmienie oraz znakomitą jakość sygnału na odseparowanych wyjściach słuchawkowych.

W wewnętrznych stopniach zasilania i precyzyjnych regulatorach zastosowano super-niskoszumne układy, które nie degradują wydajności na torach zasilających. Selekcjonowane wzmacniacze operacyjne SoundPlus gwarantują najwyższy odstęp sygnału od szumu SNR, najniższy poziom zniekształceń THD oraz wysoką szybkość zmian napięcia w każdych warunkach.

Cała konstrukcja układu analogowego jest w pełni symetryczna i równoważna, także jeśli chodzi o zasilanie. Jedyne kondensatory na ścieżce sygnałowej pełnią rolę zabezpieczające na gniazdach wejść analogowych i zostały starannie dobrane tak, aby nie wpływać na brzmienie.

4-kanałowy przetwornik AC [analogowo-cyfrowy] obsługujący częstotliwość próbkowania 786 kHz oraz rejestrację DSD, działa w podwójnym układzie mono i ma poprawioną o 3 dB wartość odstępu sygnał-szum. Dwa konwertery CA [cyfra-analog] przypisano do dwóch, separowanych wyjść stereo. Wewnętrznym przetwarzaniem dźwięku [korekcja, miksowanie sygnałów, analiza spektralna] zajmuje się bardzo wydajny układ DSP 2.17 Giga FLOPS [2882 MIPS], o mocy przetwarzania umożliwiającej pracę nawet z częstotliwością próbkowania 768 kHz.

Aby ułatwić obsługę w urządzeniu zainstalowano wysokiej jakości konwerter częstotliwości próbkowania [Sample Rate Converter], który można włączyć na wejściach AES lub SPDIF, co rozwiązuje problemy taktowania. Najnowsza technologia RME SteadyClock III gwarantuje idealną redukcję jittera i stabilność zegara, bez względu czy korzystamy z zegara wewnętrznego czy zewnętrznego.

Obsługa z wyświetlaczem wysokiej rozdzielczości
Sprzęt RME posiada wiele unikalnych funkcji, których próżno szukać w innych, podobnych urządzeniach. Jest 5-pasmowa korekcja parametryczna dla torów słuchawkowych, dostępna pod ręką regulacja tonów Bass/Treble, funkcja miksu binaural crossfeed, regulowany filtr loudness, filtry AC/CA, cztery poziomy referencyjne dla dyskretnych wejść/wyjść, automatyczna regulacja poziomu referencyjnego, tryb automatycznego balansu dla słuchawek i dużo, dużo więcej. Wyświetlacz nie tylko służy do sterownia urządzeniem, ale także pokazuje ostrzeżenia i przydatne informacje.

Na pokładzie dostępne są wszelkie profesjonalne funkcje, takie jak przetwarzanie M/S, regulacja szerokości stereo, przełącznik fazy oraz pełna kontrola z opcją zapisu wszystkich parametrów. Do tego dochodzi słynny dla RME Spectral Analizer, 30-pasmowe narzędzie analityczne do wizualizacji dźwięków, który jest integralnym elementem wysokiej rozdzielczości ekranu IPS.

Wyjścia słuchawkowe Extreme Power
Nie ma sensu chwalić się zniekształceniami THD na poziomie -110 dB, gdy takich wartości nie da się wykorzystać w realnym świecie – na przykład po podłączeniu słuchawek 32-omowych. Dlatego inżynierowie RME zaprojektowali nowy układ wyjść słuchawkowych, dostarczający pełny sygnał z doskonałego konwertera CA do gniazda jack – co słychać nawet przy użyciu słuchawek o niskiej impedancji. Układ Extreme Power wyróżnia impedancja wyjściowa 0.1 Om, maksymalny poziom wyjściowy +22 dBu i maksymalna moc wyjściowa 1.5 W – na kanał! Dwa, całkowicie oddzielne wyjścia słuchawkowe cechuje taka sama wydajność 120 dBA SNR co wyjścia liniowe, co umożliwia odsłuch pozbawiony zupełnie szumów i zniekształceń. Poziom zniekształceń THD -100 dB [0.001%] jest tak niski nawet przy pełnej mocy, więc można uzyskać najczystszy i najbardziej detaliczny obraz dźwiękowy z możliwych. Konstrukcja Extreme Power również ogranicza napięcie, stabilizuje i chroni układ zasilania oraz zabezpiecza przed przeciążeniami. Dostępne są po za tym tryby niskiej i wysokiej mocy, które umożliwiają dopasowanie sygnału do systemów dousznych, jak i słuchawek planarnych.

Przy dwóch wyjściach słuchawkowych stereo można korzystać ze słuchawek w trybie symetrycznym. Inżynierowie RME niezadowoleni z istniejących rozwiązań stworzyli własne: nowy tryb Advanced Balanced dla ADI-2 Pro, który znosi ograniczenia standardowej obsługi symetrycznej i sprawia, że tryb ten staje się zupełnie nowym doświadczeniem. W trybie Advanced Balanced symetryczny sygnał trafia z konwertera CA bezpośrednio do słuchawki, z lepszym o 3 dB poziomem odstępu sygnału od szumu, przy minimalnym wpływie elementów układu, z optymalnym pasmem przenoszenia, super niską impedancją wyjściową [0.2 Ohms] i z maksymalnym poziomem wyjściowym +28 [dwadzieścia osiem] dBu.

Jubileuszowy konwerter
RME ADI-2 Pro to referencyjny konwerter AC/CA, cyfrowo-analogowy przetwornik USB, interfejs USB, i wzmacniacz słuchawkowy. Tak duża funkcjonalność czyni z niego idealne urządzenie do wielu zastosowań. Konwerter spodoba się użytkownikom domowym, którzy docenią innowacyjne rozwiązania zapewniające najwyższą jakość dźwięku, właścicielom studiów poszukującym referencyjnego konwertera AC/CA, entuzjastom Hi-Fi wymagającym uniwersalnego, high-endowego wzmacniacza słuchawkowego i osobom z branży dźwiękowej, które używają przenośnych urządzeń do pomiarów przy systemach nagłośnieniowych.
20 lat RME – skumulowane w tym wspaniałym urządzeniu, które usłyszysz raz i jeden raz użyjesz, i nigdy już nie oddasz. Obiecujemy.

Specyfikacja techniczna:

Wejścia analogowe XLR
Wejście: XLR, symetryzowane przez serwo,
Czułość wejścia, przełączana: +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu przy 0 dBFS,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +13/19/24 dBu: 120.x dB RMS nieważone, 124.x dBA,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy+4 dBu: 119 dB RMS nieważone, 123 dBA,
Pasmo przenoszenia dla 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.5 kHz,
Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 3 Hz – 45.5 kHz,
Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 92.7 kHz,
Pasmo przenoszenia dla 384 kHz, -1 dB: < 1 Hz – 124 kHz,
Pasmo przenoszenia dla 768 kHz, -3 dB: < 1 Hz – 180 kHz,
Zniekształcenia THD dla -1 dBFS: -116 dB, 0.00016 %,
Zniekształcenia THD+N dla -1 dBFS: -112 dB, 0.00025 %,
Separacja kanałowa: > 110 dB.

TRS
Tak jak wejście XLR, tylko wejście: 6.3 mm TRS, symetryzowane przez serwo, całkowicie kompatybilne z TS i RCA.

Wyjście analogowe 1/2 XLR
Poziom wyjściowy, przełączany: +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu przy 0 dBFS,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +13/19/24 dBu: 117 dB RMS nieważone, 120 dBA,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +4 dBu: 115 dB RMS nieważone, 118 dBA,
Pasmo przenoszenia dla 44.1 kHz, -0.1 dB: 0 Hz – 20.2 kHz,
Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 0 Hz – 44.9 kHz,
Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 88 kHz,
Zniekształcenia THD przy -1 dBFS: -112 dB, 0.00025 %,
Zniekształcenia THD+N przy -1 dBFS: -110 dB, 0.00032 %,
Zniekształcenia THD przy -3 dBFS: -116 dB, 0.00016 %,
Separacja kanałowa: > 110 dB,
Impedancja wyjściowa: 200 Om symetrycznie, 100 Om niesymetrycznie.

Wyjście analogowe 1/2 TS (tylne)
Tak jak dla wyjścia XLR, tylko:

Gniazdo: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne,
Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +13/19 dBu: 117 dB RMS unweighted, 120 dBA,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +4 dBu: 113 dB RMS unweighted, 117 dBA,
Impedancja wyjściowa: 100 Om.
Wyjście słuchawkowe 1/2
Tak jak wyjście 1/2 TS, tylko:

Gniazdo: 6.3 mm TRS jack, niesymetryczne, stereo,
Impedancja wyjściowa: 0.1 Om,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +22 dBu: 117 dB RMS nieważone, 120 dBA,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +7 dBu: 114 dB RMS nieważone, 118 dBA,
Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Poziom Ref +19 dBu, obciążenie 100 Om lub większe: +22 dBu [10 V],
Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Poziom Ref +4 dBu, obciążenie 8 Om lub większe: +7 dBu [1.73 V],
Zniekształcenia THD przy +18 dBu, obciąż. 32 Om, 1.2 W: -110 dB, 0.0003 %,
Zniekształcenia THD+N przy + 18 dBu, obciąż, 32 Om: -107 dB, 0.00045 %,
Zniekształcenia THD przy +14 dBu, obciąż. 16 Om, 0.94 W: -110 dB.

Wyjście słuchawkowe 3/4
Tak jak wyjście słuchawkowe 1/2, tylko poziomy wyjściowe przy 0 dBFS: Wył. Hi-Power +7 dBu, Wł. Hi-Power +22 dBu

Tryb Balanced Phones
Jak powyżej, tylko:

Poziomy wyjściowe przy 0 dBFS: Hi-Power Wył. +13 dBu [9.8 V], Hi-Power Wł. +28 dBu [19.5 V],
Impedancja wyjściowa: 0.2 Om,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +28 dBu: 120 dB RMS nieważone, 123 dBA,
Odstęp sygnał – szum [SNR] przy +13 dBu: 118.4 dB RMS nieważone, 122 dBA,
Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Hi-Power Wł., obciąż. 150 Om lub więcej: +28 dBu [19.5 V],
Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Hi-Power Wył., obciąż. 8 Om lub więcej: +13 dBu [9.8 V],
Maksymalna moc przy 0.001% THD: 2.9 W na kanał.

Wejścia cyfrowe
Zakres blokowania [Lock Range]: 28 kHz – 200 kHz,
Tłumienie jittera: > 50 dB [2.4 kHz].

Wejście cyfrowe AES/EBU
1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992,
kompatybilne z SPDIF [IEC 60958].

Wejście cyfrowe SPDIF koncentryczne
1 x RCA, symetryzowane transformatorowo, zgodne z IEC 60958,
kompatybilne z AES/EBU [AES3-1992].

Wejście cyfrowe SPDIF optyczne
1 x optyczne, zgodne z IEC 60958,
kompatybilne z ADAT.

Wyjścia cyfrowe AES/EBU
1 x XLR symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992,
Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz.

Wyjścia cyfrowe SPDIF koncentryczne
1 x RCA, zgodne z IEC 60958,
Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz.

Wyjścia cyfrowe SPDIF optyczne
1 x optyczne, zgodne z IEC 60958,
częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz.

Sekcja cyfrowa
Zegary: wewnętrzny, AES In, SPDIF In, ADAT In,
Tłumienie jittera z zewnętrznych zegarów: > 50 dB [2.4 kHz],
Obsługiwane częstotliwości próbkowania dla zewnętrznych zegarów: 28 kHz do 200,
Wewnętrzne zegary: 44.1 kHz do 768 kHz.

Dane ogólne
Zasilacz zewnętrzny w zestawie: wewnętrzne przełączany układ zasilania PSU, 100 – 240 V AC, 2 A, 24 W,
Pobór mocy w trybie czuwania: 50 mW,
Pobór mocy w trybie bezczynności: 10 W,
Maks. pobór mocy: 22 W,
Wymiary (szer. x wys. x gł.): 215 x 44 x 130 mm [8.5″ x 1.73″ x 5.1″]
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz