14 października 2022 09:00
Waldemar Nowak INFOAUDIO.PL Info Suport Suport tel: +48 32 258 08 98 www.jbl.com.pl

JBL: Bar 300 i Bar 500 - jesienią soundbary mnożą się jak grzyby na wiosnę

Po zapowiedziach podczas konferencji Harman Explore (początek września) nadszedł czas na ich częściową materializację. Właśnie trafiły do Polski pierwsze dwa spośród spodziewanych 5 nowych soundbarów – JBL Bar 300 i JBL Bar 500.
Mamy szczęście żyć w ciekawych czasach rewolucji akustycznej, gdy dźwięk przestrzenny przestaje być ekskluzywną domeną kin, stając się codziennością w domach – a wszystko to za sprawą nowych generacji soundbarów w coraz bardziej atrakcyjnych cenach.


[img:8]Seria obejmować będzie pięć modeli z Dolby Atmos: JBL Bar 300 / JBL Bar 500 (na zdjęciu), JBL Bar 800 / JBL Bar 1000 / JBL Bar 1300
(o ostatnim nic jeszcze nie wiadomo)
(kliknij)

[img:9]JBL Bar 500 to model podstawowy z zaskakująco wielkim 26. cm głośnikiem basowym
 
(kliknij)

Info dystrybutora: JBL Bar 500 to niesamowity dźwięk 3D z porywającym basem! Bez względu na to, czy lubi się oglądać filmy, słuchać muzyki czy grać w gry, ten soundbar ożywi każde z tych doświadczeń dzięki technologii MultiBeam i dźwiękowi przestrzennemu Dolby Atmos.
Porywający bas poczuć można z bezprzewodowego 10-calowego subwoofera. A dzięki wbudowanej łączności Wi-Fi z AirPlay, Alexa Multi-Room Music i Chromecast built-in, można wybierać z ponad 300 opcji łatwego strumieniowania, niezależnie od tego, czy chce się tańczyć, czy zrelaksować. 
Dolby Atmos i MultiBeam pozwala zanurzyć się w dźwięku przestrzennym 3D o kinowej jakości i usłyszeć niezwykłe efekty dźwiękowe z każdego miejsca w pokoju, bez konieczności stosowania dodatkowych głośników surround. 
Porywający, precyzyjny bas z potężnego 10-calowego bezprzewodowego subwoofera ożywia akcję.
Dzięki łącznej mocy wyjściowej 590 W głośnik JBL Bar 500 przekształca filmy, muzykę i gry w fascynujące doznania. 


[img:4]Bar 500: 3x 20 mm kopułki wysokotonowe / 4x 46x90 mm przetworniki szerokopasmowe typu racetrack / w subie 260 mm niskotonowy
 (kliknij) 

MultiBeam to fascynująco skuteczna technologia dostarczania sygnału kanałów tylnych za sprawą odbić, ale… warto zachować zdrowy rozsądek decydując się na wybór soundbara "z" lub "bez" fizycznych tyłów, albowiem jeśli przykładowo masz po jednej stronie pokoju gładką ścianę, a po drugiej firanki / grube zasłony / biblioteczkę / ścianę kwiatów, to wiązka która tam trafi zostanie pochłonięta zamiast odbita i kropka.
Problem zachwianych akustycznie pomieszczeń zostanie wkrótce przez JBL'a rozwiązany przez kolejne z zapowiadanych soundbarów – JBL Bar 800 i JBL Bar 1000, które będą posiadały fizyczne, odpinane od belki tyły (zobacz je w relacji z Harman Explore).


[img:1]JBL Bar 300 / oba z Pięćsetką mają identyczny garnitur wejść: 2x HDMI (eARC) + optyczne + Bluetooth + Ethernet + USB do celów serwisowych
 (kliknij)

Info dystrybutora: JBL Bar 300 wyróżnia się kompaktową konstrukcją i nadzwyczajnym brzmieniem 3D. Uniwersalny JBL Bar 300 sprawia, że filmy i programy telewizyjne stają się prawdziwym przeżyciem, a gry wchodzą na wyższy poziom.
Technologie MultiBeam i Dolby Atmos zapewniają żywy, przestrzenny dźwięk 3D.

Żeby odprężyć się z muzyką lub podcastem, wystarczy wybrać coś dla siebie z ponad 300 usług strumieniowania, korzystając z AirPlay, Alexa MRM (Multi-Room Music – red.) lub Chromecast built-in.

Każdy pokój jest inny, dlatego funkcja kalibracji dźwięku gwarantuje, że JBL Bar 300 zapewni najlepsze efekty przestrzenne 3D w każdym wnętrzu i układzie pomieszczenia. Ulubione treści audio, internetowe stacje radiowe i podcasty dostępne są w zachwycającej jakości. Dzięki łącznej mocy wyjściowej 260 W soundbar przekształca filmy, muzykę i gry w fascynujące doznania dźwiękowe. Niesamowity bas bez odrębnego subwoofera. Nie należy dać się zwieść niewielkim rozmiarom JBL Bar 300. Wbudowany port basowy wzmacnia brzmienie kina domowego, dodając więcej emocji do każdej sceny akcji i głębi do każdego utworu.
 


[img:3]W Trzysetce widać podstawową różnicę – tu sama belka jest źródłem basu, wykorzystując tunel bass-reflex / w kanale centralnym nie ma przetwornika wysokotonowego, co nie powinno negatywnie na nic wpływać gdyż ludzkie głosy nie generują aż tak wysokich częstotliwości / poza tym zewnętrznie wyglądają identycznie
(kliknij)

Cechy wspólne:

  • PureVoice – algorytm optymalizujący czytelność ludzkich głosów.
  • HDMI eARC z funkcją 4K Dolby Vision Passthrough – dla przesyłania nieskompresowanego dźwięku przestrzennego Dolby Atmos za pośrednictwem jednego kabla HDMI – pozwala na przepuszczanie obrazu 4K np. z konsoli do gier / odtwarzacza / dekodera, gdy takie źródło mamy podpięte bezpośrednio do belki.
  • Dolby Atmos jest zrealizowany wirtualnie – najniższe modele nie posiadają dedykowanych głośników "sufitowych".
  • JBL One – aplikacja pozwalająca dostosować korektor, oraz sterować wszystkimi zgodnymi głośnikami z jednego miejsca, umożliwia łatwą konfigurację soundbara / personalizację ustawień / przeglądanie zintegrowanych usług muzycznych.
  • Asystenci głosowi – soundbary współpracują z głośnikami wyposażonymi w asystentów, po sparowaniu z takim głośnikiem można korzystać z pomocy Alexy / Asystenta Google / Siri np. w celu przesyłania muzyki z serwisu strumieniującego do soundbara.
  • Automatyczna aktualizacja oprogramowania przez Wi-Fi – gwarancja dostępu do najnowszych funkcji. 
  • Kalibracja do indywidualnych warunków pomieszczenia.


Ceny sugerowane: 
JBL Bar 300 – 1.899 zł 
JBL Bar 500 – 3.099 zł


[img:6]Pojawiająca się w opisie Bar 500 moc 590 W, to suma 290 W mocy maksymalnej soundbara + 300 W mocy maksymalnej subwoofera
 
(kliknij)

[img:7]Bar 300 – istnieje spore grono osób, które chcą mieć przyzwoity dźwięk, a jednocześnie nie chcą mieć subwoofera
i to do nich ta oferta jest skierowana / moc max 260 W
(kliknij)

 

Soundbary Subwoofery Bluetooth Chromecast 3D: Dolby Atmos/DTS:X/Ambeo 4K/UHD Kompatybilny z multiroom AirPlay

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Suport

tel.: +48 32 258 08 98
Godziny otwarcia:

Pon.-Pt. 8:30 - 16:30

adres:
Ul. Pijarska 9 40-750 Katowice

Sklepy muzyczne > JBL rozwiń listę sklepów

reklama
Może Cię zaciekawić:
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz