14 kwietnia 2016 07:40
Info Horn Distribution Horn Distribution tel: 22 331 55 55 www.horn.pl

World Of McIntosh - nowojorska świątynia audiofila?

Ostatnio, pod wpływem zmian na rynku audio: strumieniowania, bezprzewodowego przesyłu muzyki, czy stratnych formatów zachodzi wiele zmian na rynku audio. Jednak pomimo napływu streamerów, aktywnych kolumn i kolejnych standardów Bluetooth, klasyczne stereo trzyma się bardzo mocno. Potentaci, tacy jak McIntosh, Pryma, Audio Research, Wadia, Sumiko i Sonus Faber przekształcili Fine Sounds Group w World of McIntosh. Wraz ze zmianą nazwy wykonano jeszcze jeden ruch, stworzono miejsce dla audio bez kompromisu... przepraszam: miejsce bez żadnego kompromisu.

 

[img:1:L]W jednej z popularniejszych dzielnic Nowego Yorku, Soho, przy ulicy Lafayette mieści się pięciopiętrowa kamienica o pięknym, wielkim oknem, które ciągnie się przez prawie całą wysokość frontu budynku. Bastion wysmakowania, stylu, a przede wszystkim dobrego brzmienia.

Budynek posiada pięć kondygnacji i pochodzi z końca XIX wieku. Była tu kiedyś podstacja zasilająca stację metra. Tak jak wiele innych obiektów w okolicy został on gruntownie przebudowany i zaadoptowany na potrzeby luksusowego loftu. W przytulnych wnętrzach o zróżnicowanej kubaturze znajdziemy wiele wspaniałych urządzeń audio.

Nowy Jork, Manhattan i jedna z droższych i bardziej ekskluzywnych dzielnic - SoHo. Dom WOM przy Lafayette Street 214.

Znajdziemy tu zarówno systemy kina domowego, ekskluzywne słuchawki, ale clou tego wszystkiego jest oczywiste: są nim nowoczesne, często wielokanałowe systemy stereo, w których najbardziej interesujące jest odejście od „klasycznej” prezentacji. Systemy wyeksponowane są w nowoczesnych, urządzonych z przepychem i zgoła nieaudiofilskich pomieszczeniach. Pomimo sprzętu, który do takiego nie należy, salony te spokojnie nazwać można lifestylowymi.

[img:3]

Przestrzeń dla osób lubiących słuchać muzyki na basenie: zespoły głośnikowe McIntosha wspierane stojącymi na na podłodze subwooferami Sumiko.

Dziwiło nas to do momentu, w którym przypomnieliśmy sobie, że w grupie WOM są włosi, a CEO firmy został poprzedni dyrektor Sonus Faber - Mauro Grange. Sprzęt audio interesuje go równie mocno jak robienie biznesu, więc prawdopodobnie z tego drugiego powodu zgromadził on wokół siebie kilka słynnych high-endowych marek i powołał do życia Fine Sounds Group. Zaczęło się od firmy Sonus Faber, ale bardzo szybko w grupie pojawili się amerykańscy giganci: Audio Research, McIntosh oraz Wadia... do tego dołączono markę Sumiko i najnowszy dziecko Sonus Faber - markę Pryma. Wszyscy ci producenci - jeżeli coś robią, robią to bezkompromisowo i ekstremalnie, i nie zapominają przy tym o dobrym smaku. W końcu, jeżeli płaci się za coś duże sumy, to powinno się to dobrze prezentować.

 

[img:4]

Słuchawki Pryma

Prawdopodobnie nie jest to koniec powiększania oferty Fine Sounds Group, ale przedsięwzięcie doskonale rokuje i obecnie siły działu marketingu koncentrują się na skutecznej promocji i przedstawieniu oferty Fine Sounds Group szerszej grupie klientów. Nie będą nimi przeciętni audiofile, albowiem ci zazwyczaj nie dysponują środkami, które byłyby wystarczające aby zakupić to, co można zobaczyć w salonie Worl Of McIntosh. Fine Sounds Group nie jest marką znaną na rynku i prawdopodobnie nigdy taką nie będzie. Dla celów marketingowych przygotowano bowiem nazwę World of McIntosh, która ma być, w pewnym sensie, jej flagowym produktem. 

[img:5]

Patrząc na zdjęcia widzimy, że większość elementów zaprezentowanych systemów nie posiada zbyt wysokiego Wife Acceptance Factor. Można tam znaleźć zarówno perełki w postaci  słuchawek Pryma, piękne i równie dobrze grające urządzenia Audio Research oraz amerykańskie wzmacniacze McIntosh, które zestawiono w wielokanałowe systemy z głośnikami McIntosh i Sonus Faber.

Czy łączenie światów ludzi zamożnych z audiofilami wydaje się możliwe? Zdajemy sobie sprawę, że bardzo często są to dwie odrębne rzeczywistości, ale być może w tym tkwi siła tego pomysłu. Zapewne klientami tego miejsca będą zarówno jedni jak i drudzy - pomimo, że powody dla których się oni tam pojawią będą nieco inne. 

[img:6]

Głowny salon, w którym urządzono restaurację. Tu podawane są między innymi specjały włoskiej kuchni regionalnej.

Miejsca takie jak nowojorski WOM mają powstać także w innych metropoliach. Na liście jest Berlin, Mediolan oraz Tokio. Kolejne salony mają nawiązywać do miejscowej kultury i tradycji. Zastanawiamy się oczywiście, w którym z polskich miast mógłby powstać taki salon i czy polski dystrybutor części marek stanowiących Fine Sounds Group wie cokolwiek o planach takiej inwestycji w naszym kraju.

[img:7] 

 

 

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > WADIA rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Audio Research Audio Research www.audioresearch.com

Dystrybucja w Polsce:

Audiofast

adres:
Romanowska 55e 91-174 Łódź

Sklepy muzyczne > Audio Research rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

SONUS FABER SONUS FABER www.sonusfaber.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > SONUS FABER rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > SUMIKO rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Hi-Fi Club

adres:
ul. Kopernika 34 00-336 Warszawa

Sklepy muzyczne > McIntosh rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz