[img:2]
 

Audiovector SR3 Signature DISCREET

[img:1:R]Sukces kolumn marki Audiovector w naszym kraju należy niewątpliwie łączyć ze zmianą dystrybutora. Pojawiające się recenzje kolejnych zestawów oraz ciekawa koncepcja oferty duńskiego producenta zdążyły już porządnie namieszać na rynku, zdobywając duże uznanie zarówno wśród amatorów jak i fachowców.

Wraz z systemem, który chcemy dziś opisać, pragniemy zwrócić Państwa uwagę na sektor rynku, który powoli acz coraz skuteczniej walczy o uwagę klientów - są nim aktywne kolumny Hi-Fi. Ta doskonale znana i szanowana od lat w studiach nagraniowych technologia dość długo nie znajdowała podobnego uznania wśród użytkowników domowych systemów audio - no może poza głośnikami do komputerów - wynikało to najprawdopodobniej z innego kanonu oczekiwań wobec sprzętu. Jeszcze kilkanaście (nawet kilka) lat temu wypadało mieć w domu wieżę. Każdy sytem obowiązkowo był wyposażony w CD, tuner, wzmacniacz, ewentualnie gramofon (choć był to obciach) i kolumny. A kto dziś kupuje tunery? Kto jeszcze pamięta do czego służyły? Kto kupuje napędy CD? Zmiana pokoleniowa wypracowała swój nowy model słuchania nagrań, a wraz z nim powróciło zainteresowanie systemami aktywnymi, które pozwalają na ogromne uproszczenie toru audio bez poświęcania aspektu jakości - potrzebujemy jedynie źródła i właśnie aktywnych, wyposażonych we wbudowane wzmacniacze kolumn. 

Co zatem zrobić z urządzeniami, które starannie dobieraliśmy przez wiele lat? Gdzie podzieją się nasze piękne, ale niepraktyczne monofoniczne końcówki mocy, grube kable oraz cała reszta powodów do niekończących sie audiofilskich dyskusji? To już na pewno nie jest problem zaprzątający uwagę młodego pokolenia. 

Jednym z podstawowych kłopotów jakie towarzyszyły i nadal towarzyszą kolumnom aktywnym jest to, że wiele osób nie do końca wie jak je traktować. Do sprzetu High-End zaliczyć ich niewypada, a z drugiej strony stopień zaawansowania technicznego systemów takich jak testowany Audiovector SR3 Discreet zawstydza niektóre konstrukcje, które aspirują mienić się referencyjnymi.

 

 

Pomijając kwestie wynikające z wysokości potencjalnych przychodów przy sprzedaży klientowi kilku osobnych elementów toru, wiele osób nadal tkwi w przeświadczeiu, że klasyczne zestawy stereo charakteryzują się lepszym dźwiękiem, a ponieważ w sklepach ich nie brakuje - teza 
ta wydaje się być słuszna...

...ale warto pamiętać, że pomimo blasku i chwały analogu, ogromnego zainteresowania rynkiem sprzętu vintage oraz powtarzaną jak mantra tezą o wyższości sprzętu z duszą (czytaj: starego) nad konstrukcjami współczesnymi równolegle rozwijane są rozwiązania, których nie powinno się dłużej traktować jak przysłowiowe zło konieczne. W czasie gdy skupialiśmy uwagę na rosnącej popularności analogu, technika cyfrowa wyleczyła się z wielu chorób wieku dziecięcego i to co nam oferuje obecnie, bywa co najmniej godne uwagi.

Dotychczas decyzję zakupu aktywnych rozwiązań tłumaczyliśmy sobie (i żonie) zwiększoną wygodą oraz oczywiście niższą ceną. Kompletny zestaw aktywny potrafi bowiem kosztować ułamek tego, co trzeba wydać na zakup pożądnie wypasionego systemu audio. Testowany zestaw Audiovector SR3 Discreet w dużej mierze przeczy wszystkiemu co napisane zostało powyżej: nie jest tani, nie jest mały i aby rozwinąć skrzydła oczekuje solidnego źródła. W razie potrzeby można go podłączyć nawet do telefonu czy tabletu, ale uznaliśmy że w naszym teście będziemy go karmić z porządnego źródła, a opinie i wnioski końcowe oprzemy o nasze staroaudiofilskie przyzwyczajenia.

Zapraszamy zatem do lektury obszernego testu, który może być także małym poradnikiem mówiącym trochę o tym, 
jak zaprzyjaźnić się z aktywnym audio.

 

 

 

Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz