


JBL: Authentics 200 - najmniejszy więc zapewne będzie najpopularniejszy w rodzinie
Wejście do sprzedaży w Polsce całej serii JBL AUTHENTICS, którą mogliśmy zobaczyć na Audio Video Show stało się faktem.
Wraz z dołączeniem JBL AUTHENTICS 200 do przenośnego modelu 300 i potężnego 500 + bezprzewodowego gramofonu SPINNER BT zamyka temat sprzętu adresowanego głównie do młodych ludzi, którym odpowiada taki styl.
JBL AUTHENTICS 200 — formalnie nie jest to głośnik przenośny, ponieważ nie ma wbudowanego akumulatora, natomiast jest łatwo przestawialny, a takie dwa mogą zapewnić całkiem zacną prawdziwą stereofonię na dwa kanały (sprzedawane są oczywiście na sztuki)
(kliknij)
Info dystrybutora: Głośnik JBL Authentics 200 nawiązuje do kultowego stylu JBL z lat 70. – ma maskownicę Quadrex, niestandardową obudowę skóropodobną oraz wysokiej jakości aluminiową ramę. Zapewnia jeszcze lepsze parametry audio i wszechstronność.
Jak przystało na JBL, głośnik zapewnia mocny zrównoważony dźwięk, niesamowitą klarowność i głęboki bas. Dzięki Asystentowi Google i Amazon Alexa można m.in. jednocześnie odtwarzać muzykę oraz sterować inteligentnymi urządzeniami domowymi jedynie za pomocą głosu.
JBL Authentics 200 wypełni dowolne pomieszczenie w domu dźwiękiem stereo.
Ponieważ JBL AUTHENTICS 200 współdzieli większość cech z większymi braćmi, więc odsyłam do wcześniejszych tekstów.
- JBL: Authentics 500 — duży głośnik
- JBL: Authentics 300 — przenośny głośnik
- JBL: Spinner BT — bezprzewodowy gramofon
- JBL: Luxumer i Newstalgia — czyli dwa pojęcia, które wpłyną na branżę audio
Para 25-mm przetworników wysokotonowych + pełnozakresowy 5" woofer + 6" membrana bierna w podstawie zapewnia głęboki bas
(kliknij)
Główne cechy JBL Authentics 200:
- inspirowany stylem retro, ale zawiera same nowoczesne technologie
- obsługuje strumieniowania muzyki przez wbudowane Wi-Fi (od podcastów po radio internetowe)
- przyjmuje też muzykę strumieniowaną przez: AirPlay / Alexa Multi-Room Music (MRM) / Chromecast built-in / Spotify Connect
- można wyjść z pokoju lub odebrać połączenie bez przerywania odtwarzania
- automatyczne aktualizacje oprogramowania
- asystenci głosowi Google / Amazon Alexa są dostępni jednocześnie na jednym urządzeniu zwiększając swobodę sterowania inteligentnymi urządzeniami domowymi
- pozwala na bezproblemowe udostępnianie playlist po sparowaniu z dowolnym urządzeniem Bluetooth
- zarządzany aplikacją JBL One — dźwięk można spersonalizować (korektor graficzny)
- obsługuje multiroom pomiędzy takimi samymi lub różnymi głośnikami JBL (można dostosować klimat w każdym pokoju)
- automatycznie kalibruje i optymalizuje wydajność dźwięku po każdym włączeniu
- podobnie jak pozostałe głośniki w rodzinie wykonany z dużym udziałem materiałów recyclingowych
Gdybym odpowiadał za nagłośnienie obiektu historycznego lub stylowego jak hotel butikowy, wziąłbym pod uwagę tę serię, ponieważ genialnie "wtapia się" w tlo
(kliknij)
Specyfikacja techniczna:
- System: Stereo 2.0
- Przetworniki: 2x wysokotonowy 25 mm + niskotonowy 5” + membrana bierna 6"
- Pasmo przenoszenia: 50 — 20.000 Hz (-6 dB)
- Całkowita moc wyjściowa (maks. przy THD 1%): 90 W
- Wejścia: AUX 3.5 mm / Bluetooth / Wi-Fi / Ethernet / USB-C (wyłącznie do celów serwisowych)
- Bluetooth: 5.3
- Sieć Wi-Fi: 2,4 / 5 GHz
- Pobór mocy w trybie czuwania: < 2,0 W
- Zasilanie: 100 – 240 V AC, ~ 50/60 Hz
- Wymiary (szer. x wys. x gł.): 266,3 x 171,7 x 167,4 mm
- Waga: 3,12 kg
Cena sugerowana: 1.499 zł
![[img:2]](/infoportal/infoaudio/img/artykuly/zdjecia/MC4xOTg0NDgwMCAxNzA4NTI0NTE0.jpg)
Gdzie kupić?
Dystrybucja w Polsce:
Pon.-Pt. 8:30 - 16:30