AUDIOPLAZA.PL Wrocław - nowa Mekka dla audiofilów z południowo-zachodniej Polski otwarta

Formalne otwarcie (z kanapkami) nastąpiło 16.05.2024, a to oznacza, że na sprzętowo-handlowej mapie Polski pojawił się nowy punkt. 
Nazwa audioplaza.pl kojarzy się z Poznaniem, natomiast od teraz możemy mówić o ich oficjalnej filii we Wrocławiu, która powstała jako bezpośrednia odpowiedź na oczekiwania lokalnego rynku 
(coś czuję, że Czesi i Niemcy też tu będą wpadać na zakupy).


[img:2]Lokalizacja: Wrocław, ul. Białowieska 65B
/ dostawy w toku, więc takie obrazki to widok wręcz pożądany, natomiast wielką witrynę widać będzie z kilometra
(kliknij)

[img:3]Gości witał właściciel Adam Zdzierak / właściciel jak właściciel :) ale zobaczcie, na czym on się wspiera — SONUS FABER STRADIVARI G2
(kliknij)

[img:5]Obracam się na pięcie, a tam para największych CANTON REFERENCE GS EDITION
(kliknij) 

Nowy salon we Wrocławiu zaprasza dużą, przeszkloną witryną. Wszystko od progu robi piorunujące wrażenie — ACCUPHASE / TRANSROTOR / SONUS FABER / NAIM / FOCAL / MYTEK, a nawet taka egzotyka jak ESOTERIC — a liczba urządzeń ma się wkrótce jeszcze podwoić.
Chyba najbardziej cieszy w tym fakt, że Wrocław dołączył do grona tak dobrze zaopatrzonych miast jak: Warszawa / Poznań / Kraków / Katowice i okolice / Łódź / Gdańsk...

Dlaczego Wrocław?

Adam Zdzierak: Z trzech powodów — biznesowo nie jest tak mocno oblężony przez konkurencję jak inne duże miasta. Dla wygody — ponieważ pochodzi stąd wielu naszych klientów, którzy nie będą musieli już jeździć do Poznania, bo Poznań przyjechał do nich. A po trzecie Wrocław jest dla nas na tyle blisko, że byliśmy w stanie przeprowadzić tę ekspansję bardzo gładko. 

Jako firma mamy bardzo zgraną ekipę, która mocno zaangażowała się projekt rozumiejąc skalę wyzwań z nim związaną i dzięki temu powstało to miejsce.

Co w najbliższym czasie jeszcze się zmieni?

Pojawi się logo audioplaza.pl, ale nie planujemy zaklejać szyb. Te witryny są tak duże i tak ładne, że będziemy w nich eksponować produkty, które będą naszą wizytówką. Niech sprzęt przyciąga uwagę. 

W tym roku obchodzimy osiemnastolecie sklepu w Poznaniu i dwudziestolecie firmy, a to są już konkretne jubileusze, jeśli więc uwzględnisz, że Wrocław będzie obsługiwać ta sama ekipa, to nawet trudno mówić, że to będzie nowy sklep, formalnie nowy, ale z doświadczonym personelem będącym przedłużeniem Poznania. 


[img:4]Lecąc po markach kolumn: FOCAL / POLK / CHARIO / DALI / JBL / HARBETH / SVS / KLIPSCH, a to nie wszystko

(kliknij)

[img:11]Na gramofonowe dzień dobry w podłogę wbija TRANSROTOR na żywo, ale stoi też i MoFi / DUAL / PRO-JECT / GOLD NOTE
(kliknij)

[img:21]Galeria wkładek ORTOFON / NAGAOKAPRO-JECT
(kliknij)

Jak będzie skrojona oferta?

Wrocław pod względem zaopatrzenia nie będzie kopią Poznania, ponieważ już widzimy, że wymagania klientów są różne. 
Chciałbym, żeby to głośno wybrzmiało… większością naszych dotychczasowych sprzedaży we Wrocławiu i okolicy były produkty idące w stronę hi-endu, więc chcemy na początku podążać w tę stronę. 
Może nie dla wszystkich jest to oczywistością, ale jesteśmy obecni na rynku wrocławskim już od bardzo dawna. 

Jednakże jak wspomniałem wcześniej, to klient ostatecznie zdecyduje, co będziemy mieli na miejscu. Dlatego zupełnie świadomie nie robiliśmy jeszcze pełnego zatowarowania. Przywieźliśmy trochę sprzętu według własnego uznania, ale jak popatrzysz wokół wszystkie półki są podwójne, a to znaczy, że druga połowa stanie tu na życzenie publiczności. 

Żeby daleko nie szukać, już dziś mieliśmy parę telefonów z zapytaniami o odsłuchy. Część urządzeń akurat już mamy, a czego nie mamy możemy mieć. Jeśli to będzie coś ciekawego, to po prostu bierzemy taki sprzęt na półkę, a w przypadkach bardzo drogiego i niszowego będziemy go czasowo wypożyczać od dystrybutorów — tak to się robi. 


[img:25]Wśród słuchawek FOCAL UTOPIA z berylową membraną i dwie premiery sprzed 3 tygodni + GRADO / BANG & OLUFSEN / FINAL

(kliknij)

Dlaczego to miejsce?

Lokalu szukaliśmy grubo ponad rok. Oglądałem dziesiątki miejsc i żadne nie było ani fajne, ani sensownie ustawne, aż zobaczyłem to i to było to :) Idealna kubatura pozwoliła zrealizować wszystko. 

Z zewnątrz miejsce jest reprezentacyjne i do tego ma te piękne duże witryny — banner w nocy będzie widoczny nawet z ulicy Popowickiej (najbliższa główna — red.).
W dawnych czasach Popowice były „trudnym rejonem”, ale wraz z nową zabudową ten teren aż do rzeki zmienił się totalnie. My pasujemy do tutejszych mieszkańców, a oni do nas.
Zależy nam by to miejsce było estetyczne, a na ile to się uda ocenią klienci. 


[img:14]W studio ciąg dalszy niespodzianek: AVANTGARDE / WILSON AUDIO i luksusowa elektronika
(kliknij) 

Powiedz kilka słów o studio odsłuchowym

Lokal ma ponad 100 metrów kwadratowych ekspozycji i w tym studio odsłuchowe ok. 25 m2. Zostało ono specjalistycznie zaaranżowane, a cały projekt był konsultowany i pomierzony przez powszechnie znanego Bartka Chojnackiego z Krakowa. 

Studio postawiliśmy od zera wygłuszając wszystko watą akustyczną najwyższej jakości, którą przygotowała dla nas podpoznańska firma produkująca niemal wyłącznie na rynek duński. 
Na tę chwilę jeszcze brakuje nam pułapek basowych, które staną z przodu, ale decyzje co do ich rozmiarów zapadną dopiero po końcowych pomiarach.


[img:15](kliknij)

Kino, stereo, czy mix?

Kino w jakimś stopniu będzie, bo być musi, natomiast w Poznaniu mamy bardzo dobrze przygotowane studio z ekranem i projektorem, które zbiera mnóstwo pozytywnych opinii.
Mamy również bardzo prężny sklep internetowy z szeroką ofertą kinową.
Jako firma specjalistyczna oferujemy również instalacje kinowe w obiektach prywatnych, publicznych, a ostatnio i sale konferencyjne. 

Kilka urządzeń wielokanałowych będzie, ale docelowo będziemy raczej stawiali na stereo i dlatego tutejsze studio zostało zaprojektowane pod muzykę. 


[img:42]DENON — tu w stereofonicznej wersji rocznicowej 110th ANNIVERSARY — na świecie zostało jeszcze dosłownie parę sztuk do kupienia, a jedna stoi we Wrocławiu :)

[img:30]MARANTZ podobnie jak DENON do kina i do stereo się nadaje

 Plany na przyszłość

Nie zatrzymamy się na Wrocławiu, bo to fajna przygoda, natomiast będziemy działać organicznie, by nie dopuścić do sytuacji, że nagle firma zatrudnia 50 osób i nikt nie wiec co kto robi :) 

Naszą mocną stroną jest to, że nie ma takiej gałęzi audio, której nie mamy opanowanej od strony wiedzy. Nie zamykamy się na potrzeby klientów i nie głosimy haseł w rodzaju: "u nas tylko analogowe stereo". 
Zajmujemy się streamingiem, cyfrą, jak i totalnym analogiem, lampami, vinylami i tak dalej.  


Poniżej ułamek oferty pokazujący, jaka armada gwiazd zajechała do miasta... (bez dzielenia na analog, cyfrę i multi-kulti). 


[img:39]Wzmacniacze lampowe reprezentuje FEZZ

[img:18]ACCUPHASE wrzucam dla przykładu dwa, bo i w sklepie marka jest licznie reprezentowana

[img:36]Premierowy hi-end z Austrii — MUSICAL FIDELITY

[img:37]Przenajświętszy hi-end z Japonii — ESOTERIC

[img:23]Z drugiej strony chyba najlepiej sprzedający się w Polsce i tani jak barszcz amerykański WiiM, oraz sprzęt przenośny FiiO
(kliknij)

[img:33]Jeden z najlepszych (niektórzy twierdzą, że najlepszy) streamer świata — MYTEK,
a niedaleko stoi dCS, o którym jego fani twierdzą to samo

[img:35]W pierwszej chwili myślałem, że to jeden z najlepszych współczesnych preampów gramofonowych GOLD NOTE, a to DS-1000 EVO — ich najbardziej zaawansowany DAC ze streamerem

[img:41]Wybitny multiroom i naturalny partner dla kolum FOCAL — NAIM w limitowanej wersji rocznicowej
(kliknij)

[img:32]Uwielbiany przez młodzież za swój uniwersalizm CYRUS

[img:26]Przebój w kategorii jakość / cena — ARCAM

[img:28]Kolejny Brytyjczyk o nienagannych manierach — CAMBRIDGE

[img:27]Podziwiany przez wielu TEAC

[img:19]Wszystko to dosłownie na wyciągnięcie ręki i dostępne od... JUŻ

Myślę, że mając taką ofertę (proszę wybaczyć kolokwializm), nikt im nie podskoczy :) 

PS. W tekście celowo prawie nie wymieniałem nazw modeli, bo te za tydzień mogą być inne, natomiast marki pozostają.


[img:43]Grupa trzymająca władzę, od lewej: Adam Zdzierak właściciel / Michał GanKamil BrzuszczakMaciej Bornikowski,
oraz niewidoczni na zdjęciu Krzysztof KrzyżaniakAdam Witwick
 — 
AUDIOPLAZA.pl wita na Popowicach
 (kliknij)

[img:44]A to zawartość kartonu, który stał przed sklepem na pierwszym zdjęciu — ślicznotka od FOCAL'a
(kliknięcie w kolumnę przenosi na stronę sklepu)

 

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz