13 grudnia 2024 08:03
Waldemar Nowak INFOAUDIO.PL Info Suport Suport tel: +48 32 258 08 98 www.jbl.com.pl

JBL: tą marką obsłużysz wszystko - śluby / 18-tki / 50-tki / koncerty i posłuchasz wyrafinowanej klasyki

Różnorodność oferty JBL jest tak wielka, że nawet trudno się skoncentrować na jednym urządzeniu czy ich grupie.
Proponuję więc tym razem przekrojowe foto-story po nowościach i klasykach... 

 

[img:18]Kolumny STAGE 280F — korzystające z opatentowanych głośników tubowych o szerokiej propagacji na boki
 / widać było po twarzach gości zadowolenie
(kliknij)

[img:16]Takie dwa pudełka obsługują streaming plików i winyle, a więc cyfrę i analog, przy czym pokazany tu gramofon SPINNER BT komunikuje się również przez Bluetooth, więc można go postawić pod ręką, by nie biegać co chwilę zmieniać płytę (no, chyba że ktoś lubi)
(kliknij)

[img:15]JBL MA9100HP — 9-cio kanałowy wzmacniacz do stereo / Atmos Music / Atmos Cinema
 / on tylko tak niepozornie wygląda — został zaprojektowanych według zasad nowej doktryny JBL, że nawet skomplikowane urządzenia wewnątrz, mają być  łatwe w obsłudze bez instrukcji / duży, kolorowy wyświetlacz i aż 8 portów HDMI
(kliknij)

[img:14]Jako naturalne uzupełnienie serii nowych wzmacniaczy stereo i wielokanałowych firma zaproponowała równie nowocześnie (i vintege'owo jednocześnie) wyglądającą serię kolumn STAGE 2 / na drugim ujęciu nadstawki dla Dolby Atmos
(kliknij)

[img:17]Zaręczam, że z takim kanałem centralnym oglądanie filmów to zupełnie inny poziom doznań — STAGE 245C

[img:19]JBL MA510 — wzmacniacz 5.1 kanałowy z funkcjonalnością odtwarzacza sieciowego
/ to nie jest amplituner, bo nie ma tunera FM na pokładzie
/ wyświetlacz jednokolorowy w starym stylu

Warto w tym miejscu wspomnieć, że zainteresowanie systemami wielokanałowymi zatoczyło wielkie koło i powraca do korzeni. Dawne wielkie i skomplikowane systemy na wiele lat zostały wyparte przez znacznie wygodniejsze w obsłudze soundbary, ale wyraźnie widać i sprzedawcy to potwierdzają, że powraca zainteresowanie prawdziwymi kolumnami, że jak ktoś nie mieszka w mikrokawalerce, gdzie jest zmuszony do używania soundbara, to jednak tęsknota za prawdziwym dźwiękiem przez wielkie "D" powraca. Oczywiście wielką pomocą są w tym o niebo łatwiejsze w użytkowaniu wzmacniacze wielokanałowe i kolumny takie jak STAGE 2 gdzie nadstawki (za cenę niewielkiego kompromisu) nie zmuszają nikogo do wieszania głośników pod sufitem. 

Jak się chce wiedzieć, dokąd podąży branża, wystarczy obserwować co wprowadza JBL / Harman — to jest koncern, gdzie nie strzela się na oślep, tylko prowadzi zakrojone na szeroką skalę badania rynku, a skoro wchodzą z nowymi modelami multichannel, to znaczy, że będą na to chętni. 

Wszystkie nowe produkcje filmowe na Netflix są miksowane w Atmos, jest więc co oglądać i słuchać, natomiast mogąc mieć dziś w domu dźwięk przestrzenny, a kupując po staremu surround 5.1, to jakby podczas słuchania muzyki zrezygnować ze stereo na rzecz mono. Kalibracja pomieszczeń to teraz standard u JBL'a. 

Idziemy do kolejnej sali...


[img:1]... a tu pełny komplet kolumn i elektroniki spod znaku CLASSIC
(kliknij)

[img:2]Od góry: odtwarzacz strumieniowy MP350 CLASSIC / odtwarzacz CD350 CLASSIC
/ wzmacniacz zintegrowany MP350 CLASSIC / gramofon TT350 CLASSIC
(kliknij)

Każdy z tych klocków wart jest większej uwagi, więc wklejam stosowne linki: 

JBL: SA550 CLASSIC — wzmacniacz zintegrowany — sprzęt dla luxumentów

JBL: CD350 Classic — odtwarzacz CD w klasycznym stylu do pary

JBL: MP350 Classic — trzeci element do kolekcji — odtwarzacz strumieniowy

JBL: TT350 CLASSIC — ostatni element układanki


[img:4]Jeszcze jedno ujęcie STAGE 2, bo przecież nie można zapominać o subwooferach
 (kliknij)

[img:3]A to seria CONCEAL dla fanów totalnego minimalizmu — grające ściany

 Kolejna zmiana lokalizacji i wkraczamy do królestwa sprzętu POP. 


[img:7]Wśród maluchów nowymi, choć już dostępnymi od kilku miesięcy są JBL Clip 5 i JBL Go 4
(kliknij)

[img:9]Największe PARTYBOX ULTIMATE doczekały się pokrowców COVER BAG z pianki neoprenowej jak skafandry do nurkowania / ubiegłoroczne modele 310 i 110, doczekały się następców PARTYBOX STAGE 320 i PARTYBOX CLUB 120, a kolor czarny...
(kliknij)

[img:10]... został uzupełniony o biały, co wygląda po prostu świetnie / nowością są również widoczne pionowe światła PARTYLIGHT STICK, które można synchronizować z muzyką pod względem rytmu i koloru lub spersonalizować w aplikacji pod potrzeby studia YouTubera
(kliknij)

[img:8]Kolejna nowość PARTYLIGHT BEAM, czyli światło efektowe uzupełniające serię PARTYBOX — zmienia kolory, puszcza zajączki itp.

[img:12]Najambitniejszy w dziejach firmy JBL BAR 1300 z Dolby Atmos i wszystkim co w soundbara można wsadzić

[img:11]Pokazywano też prostsze modele BAR 1000 / 800 / 500 / 300

[img:13]Bezprzewodowe rozwiązania all-in-one z Wi-Fi utrzymane w stylu kolumn CLASSIC — AUTHENTICS 500 / 200

[img:20]Chciałbym jeszcze raz zwrócić uwagę na PARTYBOX LIGHT — jak odmienne wrażenie tworzą pracując w innym kolorze
 — jest w tym potencjał

Hi-res (stacjonarne) Kolumny

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Suport

tel.: +48 32 258 08 98
Godziny otwarcia:

Pon.-Pt. 8:30 - 16:30

adres:
Ul. Pijarska 9 40-750 Katowice

Sklepy muzyczne > JBL rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz