19 października 2018 02:49
Waldemar Nowak INFOAUDIO.PL Info Suport Suport tel: +48 32 258 08 98 www.jbl.com.pl

HARMAN = HARMAN/KARDON + JBL + AKG (1/2)

[img:2:R]Z pełną premedytacją przesunąłem publikacje kolejnych odsłon relacji
z IFA by osadzić je w bliższych nam krajowych realiach. IFA jest wielka, wręcz monstrualna, ale gdy wziąć pod uwagę wyłącznie sprzęt audio,
to warszawskiej imprezie do pięt nie dorasta. A że na AVS będzie się działo nieprawdopodobnie dużo, więc warto do zwiedzania ciut, ciut się przygotować, by w natłoku wrażeń czegoś niechcący nie przegapić.

Na pokazach w zamkniętej dla zwiedzających części targów, koncern Harman pokazał nieprawdopodobne wręcz ilości słuchawek i głośników bezprzewodowych.
My jednak skoncentrujmy się na kilku kluczowych, wybranych nowościach.
Różnica między Berlinem, a Warszawą jest taka, że u nas każdą z tych rzeczy będzie mógł zobaczyć, dotknąć i posłuchać każdy zainteresowany.

[img:1]Bastion Harmana, wielkości małego miasteczka tradycyjnie rozgościł się u podnóża wieży radiowej,
o wejściu na teren bez uprzedniego umówienia się nie było mowy

HARMAN/KARDON - CITATION

[img:4:R][img:8:R]Gdybym urządzał od zera dom lub mieszkanie, to słowo daję, że seria Citation znalazłaby się na liście modeli branych pod uwagę w pierwszej kolejności. Powodów mogę wskazać co najmniej kilka:

  1. Seria jest rozbudowana, przez co można dobrać coś ekstra pod każde pomieszczenie i potrzeby
  2. Głośniki można mieszać pomiędzy sobą tworząc np. okresowe kino domowe na weekendy
  3. Forma i wykonanie jest przepiękne, za co dostali już dwie bardzo prestiżowe nagrody „iF Design Award 2018” oraz „reddot award 2018”
  4. Głośniki są smart i wspierają Asystenta Google - utworów już nie wybiera się w aplikacji (choć można), teraz zamawia się je, mówiąc po prostu, co chcemy posłuchać
  5. Dodatkowo ekrany sterujące są dotykowe
  6. Chromecast na pokładzie - wspiera ponad 300 serwisów muzycznych i multiroom
  7. Wszystko działa bezprzewodowo
  8. No i bardzo fajnie gra

Ta całkowicie nowa w ofercie Amerykanów linia produktów z Asystentem Google, będzie przebojem salonów, pokojów i sypialni - co do tego nie mam cienia wątpliwości.


[img:5]Konfiguracja kinowa: Citation Bar, Citation Surround i Citation Sub...

[img:6]... a po drugiej stronie ściany Citation Tower

[img:7]Głośniki posiadają czytelne wyświetlacze dotykowe, ogromne otwory bass-reflex które powodują, że dźwięk jest na prawdę duży,
 dla tradycjonalistów zaproponowano wersję czarną, ale przy szarej nie ma szans, na stoliku Citation 300

Każdy ma swój gust i nie będę nikogo przekonywał na siłę, wypowiem się więc we własnym imieniu - prostota formy w połączeniu z duńskimi tkaninami z firmy Kvadrat (tak, to ta sama, która zaopatruje m.in. Bang&Olufsen, Dali… i kilkunastu innych producentów skandynawskich) zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Tym bardziej, że użyte tkaniny (szara lub czarna) są bardzo ładne z bliska i z daleka, są odporne na zabrudzenia i dodatkowo tłumią ogień.


[img:3]200 watowy Citation 500 otrzymał nagrodę EISA dla najlepszego głośnika smart. Na wyświetlaczu pojawiają się dodatkowe informacje jakie powstają podczas dialogów z asystentem. Dzięki takim głośnikom można zarządzać różnymi elementami domu inteligentnego,
poczynając od banalnej zdalnej obsługi oświetlenia z poziomu kanapy

[img:9]O wyjątkowo przenośnym Onyx Studio 5-tej generacji już pisaliśmy, acz nie zaszkodzi przypomnieć
- panowie, 8 marca nadejdzie zanim się obejrzycie, łatwiej będzie wynegocjować ustrój dekoracyjno-tłumiący Cloud 
firmy Kvadrat (na ścianę) z Onyxem w komplecie

 

[img:10:L]CZYTAJ> Więcej o ONYX Studio 5

 


HARMAN/KARDON - Enchant

[img:13]Enchant 800 i 1300 - patrząc na model z plexi można odnieść wrażenie, że monopol Yamahy na budowę macierzy został przełamany

[img:14]Po prezentacji zostaliśmy poinformowani, że sub nie był nawet włączony do prądu,
basu z samej belki było tak dużo, że nikt tego nie zauważył

Nowa kolekcja soundbarów: Enchant 800, Enchant 1300 i subwoofer, ma się pojawić jeszcze na jesieni b.r.. Co ciekawe, ani Harman, ani JBL nie pokazali nic pod własnym szyldem z dźwiękiem 3D. Natomiast w jednym z pomieszczeń na samiutkim końcu labiryntu można było posłuchać prezentacji Dolby Atmos na soundbarze N950 sygnowanym przez Samsunga (właściciela marki Harman/Kardon). Nikt nie potrafił mi wyjaśnić dlaczego tak się stało - ot zawiłości biznesowe.


[img:11]Samsung/Harman/Kardon N950

Seria Enchant może się spodobać. Zaokrąglone kształty, 13 kanałów w modelu Enchant 1300 (8 kanałów
w 800), tworzy źródła pozorne odbijając dźwięk od ścian jak typowa macierz.
Zero jakichkolwiek kabli, Google Chromecast, Bluetooth, 240 W. Podczas prezentacji 1300 wypadł świetnie, dźwięk był tak soczysty, że w zasadzie subwoofer w większości zastosowań domowych okaże się zbędny, aczkolwiek 10”, 400 W sub też będzie dostępny.


HARMAN/KARDON - Allure

[img:15]Nowy przenośny Allure to ten mniejszy z lewej

Dla fanów pogawędek z Alexą firmy Amazon pokazano nową wersję znakomicie brzmiącego głośnika Allure. Projekt nieco spokojniejszy, choć użyte materiały i ogólna forma równie kosmiczne jak w modelu ubiegłorocznym. Tym razem zadbano dodatkowo o wilgocioodporność, więc można go będzie używać w łazience. Pojawił się też fizyczny wyłącznik „ukatrupiający” na amen nasłuch, co okazuje się być ważną funkcją dla  klientów. Większość modeli innych marek znajduje się w nieustającym trybie nasłuchu. Dotychczasowa sygnalizacja kolorami pozostała jako podstawa codziennej eksploatacji: czerwony muted (wyciszony), czarny słucha, niebieski komunikuje się. Alexa działa w ramach kompletnego ekosystemu firmy Amazon, do dyspozycji posiada własny portal strumieniujący muzykę, sporą baza wiedzy, a użytkownikowi wystarczy że założy jedno konto.

 
[img:12]Z Citation można składać różne konfiguracje, np. Soundbar 3.0 + Sub + dwa maluchy na tył i mamy surround 5.1

 

[img:10:L]CZYTAJ> Warto przypomnieć sobie, co się działo u Harmana rok temu na IFA, a działo się

 

Gdzie kupić?

HARMAN-KARDON HARMAN-KARDON www.jbl.com.pl

Dystrybucja w Polsce:

Suport

tel.: +48 32 258 08 98
Godziny otwarcia:

Pon.-Pt. 8:30 - 16:30

adres:
Ul. Pijarska 9 40-750 Katowice

Sklepy muzyczne > HARMAN-KARDON rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz